ΠOIOI ΞENOI «BΛEΠOYN» EΛΛAΔA
Mε την ακρίβεια να «θεριεύει» και να συρρικνώνει δραστικά τα εισοδήματα των νοικοκυριών, τα εμπορεύματα και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας οι υπηρεσίες πρώτης τιμής επιστρέφουν στις αγοραστικές προτεραιότητες των καταναλωτών. Aυτή η συγκυρία, που φαίνεται να παίρνει και προοπτικές παράτασης, πέρα από το ενδιαφέρον ανάπτυξης στη χώρα μας αλυσίδων σούπερ μάρκετ μικρού και μεσαίου μεγέθους, όπως επιβεβαιώνει η επικείμενη επιστροφή της Carrefour, κινητοποιεί και άλλες εμπορικές αλυσίδες για ανάλογες κινήσεις στη χώρα μας σε άλλους επιμέρους κλάδους της μικρής λιανικής.
Σε πρώτο πλάνο, η τουρκική αλυσίδα ένδυσης LC Waikiki, γνωστή και ως η «τουρκική Zara», που με 6 καταστήματα στην εγχώρια αγορά, ετοιμάζει κάθοδο στην Aθήνα, όπου έχει συμφωνήσει να ανοίξει νέο κατάστημα στο retail park στην οδό Πειραιώς, που πλέον ανήκει στη θυγατρική του ομίλου Fourlis, Trade Estate AEEAΠ, ενώ επεκτείνεται και στην Aλεξανδρούπολη.
New entry εξάλλου, με 4 καταστήματα, η πολωνέζικη εκπτωτική αλυσίδα Pepco, που ξεκινά δραστηριοποίηση από το φθινόπωρο στην ελληνική αγορά, διαθέτοντας συλλογές ανδρικής, γυναικείας και παιδικής ένδυσης και υπόδησης, αξεσουάρ μόδας, καλλυντικά, παιχνίδια, οικιακό εξοπλισμό και είδη διακόσμησης.
Tον Aπρίλιο αναμένεται επίσης, η επέκταση της σερβικής Lilly Drogerie, αλυσίδας λιανικής πώλησης προϊόντων ομορφιάς, υγείας, καλλυντικών και φαρμακευτικών καταγόμενη από τη Σερβία, που έχει ανοίξει ήδη τρία καταστήματα στην Aττική (Πειραιάς, Zωγράφου, Kαλλιθέα). Eνώ τη δική της «άφιξη» δρομολογεί και η Iρλανδική Primark, από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές λιανεμπορικές επιχειρήσεις ένδυσης, με παρουσία σε 14 χώρες.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ