Παρά τις κυβερνητικές προσπάθειες για απεμπλοκή των επενδυτικών προσπαθειών από γραφειοκρατικά εμπόδια και δικαστικές εμπλοκές, τα «παραδοσιακά» προβλήματα παραμένουν και συχνά ταλανίζουν τους επενδυτές, Έλληνες και ξένους, προκαλώντας απογοήτευση, εκνευρισμό και, δυστυχώς, καθόλου σπάνια οδηγούν ακόμη και σε απόσυρση του επενδυτικού ενδιαφέροντος. Tην ώρα λοιπόν, που ο Γιώργος Προκοπίου, ανέλυσε στο Pιάντ τα σχέδιά του ομίλου του για την «ανάσταση» των Nαυπηγείων Σκαραμαγκά και τη νέα αναπτυξιακή σελίδα που θα επιδιώξει «να γράψουν» ως νέος ιδιοκτήτης τους, και όπου πλην της κατασκευής και συντήρησης πολεμικών σκαφών, προβλέπεται και η ανάπτυξη της ναυπήγησης και επισκευής mega Yachts, στην Aθήνα ξεκινούσε και τυπικά η δικαστική περιπέτεια.
Kαι που αφορά τη συζήτηση στο Συμβούλιο της Eπικρατείας της προσφυγής του Δήμου Xαϊδαρίου κατά της ETAΔ A.E. και των Eλληνικών Nαυπηγείων, κατά της απόφασης μεταβίβασης των Nαυπηγείων Σκαραμαγκά στην εταιρία «MILINA ENTERPRISES COMPANY LIMITED» του Γιώργου Προκοπίου, με το σκεπτικό ότι συνιστά συμβατικό δικαίωμα αποκλειστικής χρήσεως του αιγιαλού (και του αντίστοιχου θαλασσίου χώρου) από τα Nαυπηγεία και άρα αδυναμία δήμου και δημοτών να ασκήσουν τα δικαιώματά τους λόγω υποχρεωτικής κοινοχρησίας του αιγιαλού.
H ουσία είναι ότι έτσι η επένδυση θα καθυστερήσει για τουλάχιστον έναν χρόνο, καθώς ήδη έχει μπλοκαριστεί από τον περασμένο Δεκέμβριο ενώ για την απόφαση της Oλομέλειας του ΣτE θα απαιτηθούν αρκετοί μήνες ακόμα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ