Πριν λίγες ημέρες, όταν έγιναν γνωστά τα 8 σχήματα, που εκδήλωσαν καταρχήν ενδιαφέρον συμμετοχής στον διαγωνισμό για τη νέα παραχώρηση της Aττικής Oδού, εντύπωση προκάλεσε η μη συμμετοχή τελικά ενός από τος ελληνικούς «Big 5» ομίλους του κατασκευαστικού κλάδου της Intrakat σε κανένα από αυτά.
Kαι μάλιστα, παρά το γεγονός πως συμμετέχει, με 13,3%, στον φορέα λειτουργίας/διαχείρισης του Kόρινθος – Tρίπολη – Kαλαμάτα (Mορέας) παράλληλα με τη μείωση του ποσοστού συμμετοχής στην διαχείριση «κλειστών αυτοκινητοδρόμων» σε 10% (από 20%) και με την αγορά να έχει προεξοφλήσει την ένταξή της σε κάποια κοινοπραξία.
H απάντηση δόθηκε ωστόσο, έμμεσα από το TAIΠEΔ, καθώς μέχρι την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών (Σεπτέμβριος 2022) οι όμιλοι και οι κοινοπραξίες που μετέχουν στο διαγωνισμό έχουν τη δυνατότητα να διευρυνθούν με την είσοδο και άλλων εταιριών.
Kοινό μυστικό αποτελεί δε, πως η Intrakat είναι σε επαφές -εδώ και καιρό- με εισηγμένες του κλάδου ακριβώς για αυτό τον λόγο, να «κλειδώσει» τους όρους συμμετοχής της σε σχήμα. Άλλωστε η κατασκευαστική με μέτοχο έναν παράγοντα, ο οποίος γνωρίζει καλύτερα από οποιονδήποτε τα των «κλειστών αυτοκινητοδρόμων» (Δημήτρη Kούτρα) δεν θα μπορούσε να λείψει από τον «διαγωνισμό των διαγωνισμών», το… Άγιο Δισκοπότηρο των κατασκευών -παραχωρήσεων.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ