Σενάρια επί σεναρίων είχαν κυκλοφορήσει το προηγούμενο διάστημα στην Aκτή Mιαούλη, στα γραφεία τραπεζιτών και εκπροσώπων ξένων επενδυτικών εταιριών, για την πώληση της Attica Group. Όντως ορισμένα από αυτά ήταν -λιγότερο ή περισσότερο- βάσιμα, ενδιαφέρον, διερευνητικό ωστόσο, υπήρξε από την πλευρά του Fortress είτε από το Davidson Kempner ακόμη και από ορισμένα σχήματα λ.χ. Goldman Sachs – Lone Star κ.α.
Ωστόσο αυτή η σεναριολογία -παλαιότερων ετών κυρίως- συντηρείται με τις τιμές του πετρελαίου στα 40 και 50$/βαρέλι. Σήμερα σε ύψη του «μαύρου χρυσού» τρομακτικά, το όποιο ενδιαφέρον ξένων για τον όμιλο, ούτε καν θεωρητικό δεν υφίσταται.
Πολύ δε περισσότερο, σύμφωνα με εκπρόσωπο γνωστού fund, από την στιγμή που η εισηγμένη χρησιμοποιεί διαφορετικών τύπων καύσιμο για τα πλοία 3 εταιριών (SuperFast, Blue Star, Hellenic Sea Ways) και μάλιστα σε μία εποχή που οι Bρυξέλλες έχουν θέσει αυστηρά περιθώρια για την «πράσινη μετάβαση» της ναυτιλίας/ακτοπλοΐας. Kαι με τις τιμές του πετρελαίου, -καθότι το θέμα του εμπάργκο στις ρωσικές προμήθειες είναι στο προσκήνιο-, να μην δείχνουν τάσεις υποχώρησης στο επόμενο διάστημα, συνεπώς… πωλητήρια για την Attica Group, από 2023 και βλέπουμε.