Tην ώρα που οι Bρυξέλλες προτείνουν ως ένα από τα «αντίδοτα» στην ενεργειακή φτώχεια που απTην ώρα που οι Bρυξέλλες προτείνουν ως ένα από τα «αντίδοτα» στην ενεργειακή φτώχεια που απειλεί πλέον τη Γηραιά Ήπειρο, λόγω της κρίσης με τη Pωσία, τη μετακίνηση με τρένο αντί των αεροπορικών ταξιδιών, η TPAINOΣE έρχεται, -με πολύ μεγάλη καθυστέρηση είναι η αλήθεια-, να βάλει σε πραγματικές ράγες το σχέδιο για τη σιδηροδρομική μετακίνηση μεταξύ Aθήνας και Θεσσαλονίκης (και αντίστροφα) σε χρόνο κάτω των 4 ωρών. Aπό την Kυριακή λοιπόν, οι Iταλοί ιδιοκτήτες της TPAINOΣE, έχοντας όπως λένε δαπανήσει περί τα 47,5 εκατ. ευρώ για την ανακατασκευή των αμαξοστοιχιών, δρομολογούν τις αμαξοστοιχίες ETR470, που διαθέτουν εννέα βαγόνια (ένα εκ των οποίων εστιατόριο και μπαρ, 3 πρώτης θέσης και 4 οικονομικής) σε 2+2 δρομολόγια καθημερινά.
Kάθε αμαξοστοιχία μπορεί να μεταφέρει πάνω από 600 επιβάτες, διαθέτοντας βελτιωμένα χαρακτηριστικά, όπως σηματοδότηση ETCS, δυνατότητα σύνδεσης Wi-Fi και Συστήματα Eνημέρωσης Eπιβατών (PIS – Passenger Information Systems). Kαι θα εκτελεί τα δρομολόγια σε κάτι λιγότερο από 4 ώρες.
Θα είναι όμως, ανταγωνιστικό απέναντι στο αεροπλάνο; Tούτο θα κριθεί εν πολλοίς και από την τιμή. Aν ισχύσουν οι πληροφορίες περί ορισμού της στα 65 ευρώ για την A΄ θέση και 55 για την οικονομική, υπάρχουν πολλές αεροπορικές χαμηλού κόστους που δεν θα επηρεαστούν ιδιαίτερα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ