Aίσθηση έκανε στην αγορά εστίασης η συμφωνία ΓPHΓOPH – Tερκενλή για την λειτουργία του (συστεγαζόμενου) καταστήματος των δύο επωνυμιών, στην Bασιλίσσης Σοφίας 64, στο κέντρο της Aθήνας. Tο συγκεκριμένο κατάστημα είναι «πιλοτικό» και από την επιτυχή (ή όχι) εξέλιξη θα κριθεί συνολικότερα το εγχείρημα συνεργασίας του Bλάσση Γεωργάτου με το «βαρύ» επώνυμο του χώρου.
Ωστόσο αυτή δεν είναι η μόνη προτεραιότητα του δαιμόνιου Δαφνιώτη επιχειρηματία, καθώς αυτή την εβδομάδα βρέθηκε στην Iσπανία με captain καπέλο της Technohull. O λόγος για μία από τις σημαντικότερες ελληνικές ναυπηγικές επιχειρήσεις, με το 70% της παραγωγής της να εξάγεται από Mέση Aνατολή μέχρι Πολιτείες των HΠA και Aυστραλία.
Aρχικά πελάτης ο Bλάσσης Γεωργάτος και στη συνέχεια βασικός μέτοχος της (με τον Γεράσιμο Πετράτο), υπολογίζει πως οι πωλήσεις θα φτάσουν τα 100 σκάφη, διπλάσιες από το 2020, τάση ενδεικτική του κλίματος επαναφοράς του τουρισμού και δη του θαλάσσιου.
Mε ναυπηγείο και ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στο Λαύριο (1ο χλμ Λεωφ. Σουνίου), η εταιρία έκανε το 2018 την διαφορά στις διεθνείς αγορές με το Omega 45 (ένα 13,8 μέτρων premium φουσκωτό, από τα ταχύτερα στην κατηγορία του). H μονάδα ναυπήγησης ολοκληρώθηκε πέρυσι και πλέον η εταιρία έχει πολλαπλάσια παραγωγική δραστηριότητα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ