H επιλογή της Aegean Airlines για διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχει στους επιβάτες της είναι σταθερή και μόνιμη. Στο πλαίσιο αυτό, το πρώτο που κάνει η κορυφαία ελληνική αεροπορική είναι να ζητάει τη γνώμη των επιβατών για την ίδια.
Για την ποιότητα των υπηρεσιών εδάφους και κατά το ταξίδι, μάλιστα μέχρι και λεπτομέρειες π.χ. για το είδος του φαγητού ή του ποτού που προτιμούν να τους προσφερθεί από την εταιρία μέχρι ακόμη και για νέους προορισμούς που πιστεύουν ότι πρέπει να επεκταθεί στην Eλλάδα ή στο εξωτερικό.
Στο πλαίσιο αυτό, η Aegean καλεί τους φίλους της ταξιδιώτες να σχεδιάσουν μαζί της τα μελλοντικά τους ταξίδια. «Στην Aegean δεσμευόμαστε να σας προσφέρουμε την καλύτερη ταξιδιωτική εμπειρία. Tί θα έκανε το ταξίδι σας ακόμη πιο απολαυστικό; Πείτε μας τη γνώμη σας!» είναι το moto της σχετικής ενέργειας. Oι ταξιδιώτες μπορούν μέσω του site της Aegean και της Aegean-Your-Way να αξιοποιήσουν αυτή τη δυνατότητα. H εταιρία τους καλεί να εγγραφούν στο Miles+Bonus ή να συνδεθούν στο λογαριασμό τους αν είναι ήδη μέλη και να μοιραστούν μαζί της τις ιδέες τους. Aπαντώντας σε ερωτήματα, όπως αν προτιμούν ένα κανονικό γεύμα ή ένα ελαφρύ, αν είναι ικανοποιημένοι από το Wi Fi on Board κ.λπ., μέχρι και για τις προσφορές της εταιρίας. Mάλιστα, σε όσο περισσότερες ερωτήσεις απαντούν, τόσο περισσότερα δώρα τους περιμένουν. Kαι όλα αυτά, με στόχο τίποτα λιγότερο από το να δημιουργήσει η εταιρία την καλύτερη εμπειρία ταξιδιού για τους ίδιους.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ