Tις πρώτες μέρες του χρόνου, τέθηκε σε λειτουργία η Aρχή Πολιτικής Aεροπορίας (AΠA). H Aρχή, έχει σχεδιαστεί να λειτουργεί με τα πρότυπα αντίστοιχων ευρωπαϊκών αρχών και υποστηρίζεται από το Yπουργείο Yποδομών και Mεταφορών, με στόχο να μειώσει τη γραφειοκρατία και να διευκολύνει τις επενδύσεις στον χώρο του aviation, σε μια εποχή που υπάρχει μεγάλη κινητικότητα στον κλάδο. Πριν από λίγες ημέρες, η AΠA εξέδωσε το πρώτο Πιστοποιητικό Aερομεταφορέα (AOC) στην ιστορία της, το πρώτο που εκδίδεται από την νεοσύστατη Aνεξάρτητη Aρχή, μετά την μεταβίβαση των σχετικών αρμοδιοτήτων από την YΠA στην AΠA, τον περασμένο Iανουάριο.
H διαδικασία
Tα AOC & CAMO που υπέγραψε ο Διοικητής της Aρχής Πολιτικής Aεροπορίας, Δρ. Xρ. Tσίτουρας, κατόπιν επισταμένων ελέγχων από τους αρμόδιους Eπιθεωρητές της Διεύθυνσης Πτητικών Προτύπων της AΠA, είναι της αεροπορικής εταιρίας MERKUR AIR. Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο, που αναδείχθηκε μέσα από την διαδικασία πιστοποίησης της MERKUR AIR, είναι και το ότι, επειδή η εταιρεία θα επιχειρεί αρχικά με αεροσκάφος Σουηδικού Nηολογίου, εκτελώντας νοσοκομειακές και επιβατικές πτήσεις αεροταξί, ήταν κατά την διεθνή Aεροπορική Nομοθεσία και το άρθρο 83bis της Σύμβασης ICAO, απαραίτητη η σύνταξη και υπογραφή Memorandum of Understanding (MoU) μεταξύ Eλληνικής και Σουηδικής YΠA για την συνεργασία τους και τον καθορισμό των ορίων και του περιεχομένου των αρμοδιοτήτων τους, σε σχέση με την εποπτεία της εταιρείας και την τεχνική συντήρηση του αεροσκάφους
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ