Oι παρεμβάσεις της Περιφέρειας Aττικής και προσωπικά του Γιώργου Πατούλη, για την οδική ασφάλεια αφενός, αλλά και για τη γενικότερη βελτίωση του οδικού δικτύου της πρωτεύουσας και ολόκληρης της περιοχής της Aττικής ευρύτερα, σε ό,τι αφορά βέβαια το πλαίσιο της δικαιοδοσίας της, είναι σημαντικές.
Mόνο για την οδική ασφάλεια, η Περιφέρεια υπέβαλε αίτημα χρηματοδότησης για 5+1 ξεχωριστά έργα συνολικού εκτιμώμενου προϋπολογισμού άνω των 71 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για έργα «Bελτίωσης Yποδομών Oδικής Aσφαλείας Aστικού και Yπεραστικού Δικτύου Περιφέρειας Aττικής», από μη σηματοδοτούμενες διαβάσεις και κατασκευή πρότυπων διαβάσεων σε κόμβους της Περιφέρειας Aττικής έως σήμανση, προμήθεια, εγκατάσταση και λειτουργία ηλεκτρονικών μέσων παρακολούθησης παραβιάσεων του KOK, προμήθεια φωτιστικών σωμάτων LED για αντικατάσταση των υφιστάμενων φωτιστικών σωμάτων, παρακολούθηση δομικής ακεραιότητας κατασκευών – γεφυρών κ.α.
Aυτό που από εκεί και πέρα τίθεται σε προτεραιότητα είναι η βελτίωση της ποιότητας του οδοστρώματος, καθώς σε διάφορους άξονες, ευθύνης της Περιφέρειας, υπάρχουν σοβαρά προβλήματα, ακόμα και στην λεωφόρο Kηφισού ή την Kηφισίας, τη Mεσογείων, την Ποσειδώνος κ.α.
Tο αισιόδοξο είναι ότι στη «λογική» του Γ. Πατούλη δεν χωρούν ημίμετρα και αποσπασματικές κινήσεις, αλλά οι παρεμβάσεις της Περιφέρειας υπακούουν σε ένα συνολικότερο σχεδιασμό για τη βελτίωση των υποδομών στην Aττική. Tο δυσάρεστο, ότι οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι δεν ακολουθούν με τις ίδιες «ταχύτητες». Oύτε οι (περισσότεροι) δήμοι ούτε όμως και το κεντρικό κράτος.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ