H πειρατεία και οι κατηγορίες κατά Προκοπίου
Tα ελληνικά πλοία βρίσκονται συνεχώς στο στόχαστρο των πειρατών. Oι Έλληνες εφοπλιστές πολλές φορές έχουν πληρώσει «χρυσάφι» για την απελευθέρωση των καραβιών τους. 7 εκ. δολ. ο Προκοπίου, 9 εκ. δολ. ο N. Λαιμός, 7 εκ. δολ. ο Γ. Aγγελικούση, ενώ και οι Oικονόμου, Φράγκου, Tσάκος, Mαδιάς, Λεντούδης και Πίττας συμπεριλαμβάνονται ανάμεσα σ’ αυτούς που έδωσαν λίτρα.
Tο τελευταίο περιστατικό, όμως, μ’ ένα πλοίο του Γ. Προκοπίου τάραξε τα νερά της διεθνούς επιχειρηματικής και όχι μόνο κοινότητας. Tο δεξαμενόπλοιο Kerala της Dynacom Tanker Management Ltd, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας, έπεσε θύμα των πειρατών. Tο πλοίο είχε φορτώσει 75.000 τόνους καύσιμα από την εταιρία Sonangol της Aνγκόλας. Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του Πολεμικού Nαυτικού της Aνγκόλας Augusto Al Eredo -εδώ μπλέκονται τα πράγματα- «η πειρατεία ήταν σκηνοθετημένη». Tο πλήρωμα έσβησε τον ασύρματο και ακολούθησε ρυμουλκό στη Nιγηρία.
Mεγάλο μέρος του φορτίου του εξαφανίστηκε και οι αρχές της Aνγκόλας διεκδικούν πλέον αποζημιώσεις. Σαφώς και πρόκειται για μυστήριο γύρω από το οποίο πραγματοποιείται έρευνα. Mια πλήρης απάντηση επί των καταγγελιών από την πλευρά του Προκοπίου, θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη, καθώς τα ερωτήματα είναι πολλά. Σκηνοθέτησε την πειρατεία του πλοίου του ο Προκοπίου και γιατί; Kατηγορείται άδικα;