Την είσοδό του στην κινεζική αγορά κάνει το Linkedin.
Σκοπός της λειτουργίας της νέας κινεζικής ιστοσελίδας, σύμφωνα με ανακοίνωση του δικτύου, είναι η παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών στους πολίτες της χώρας.
Η Κίνα αποτελεί τη χώρα με τη μεγαλύτερη «μερίδα» διαδικτυακού κοινού παγκοσμίως με περισσότερους από 500 εκατομμύρια χρήστες.
Το Linkedin γνωστοποίησε ακόμη ότι θα συνεργαστεί με τις εταιρείες Sequoia China και China Broadband Capital ώστε να «συνδέσει περισσότερους από 140 εκατομμύρια Κινέζους επαγγελματίες με τα 277 εκατομμύρια εγγεγραμμένα μέλη του».
Άλλωστε, το Linkedin είναι το μόνο από τα «μεγάλα» αμερικανικά κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter κτλ) που δεν είναι μπλοκαρισμένο και λειτουργεί κανονικά στην Κίνα.
.