Altergaze: Εικονική πραγματικότητα στα κινητά

Η μετατροπή του smartphone του χρήστη σε ένα interface εικονικής πραγματικότητας (VR) είναι ο στόχος της συσκευής- αξεσουάρ Altergaze, που «ανέβηκε» στο Kickstarter με σκοπό τη συγκέντρωση χρηματοδότησης.

 

Οπτικά θυμίζει κάπως το παλιό παιχνίδι «Viewmaster», και σύμφωνα με τους δημιουργούς του έχει στόχο το να καταστήσει «mainstream» την εικονική πραγματικότητα. Η συσκευή περιγράφεται ως ένα «virtual reality interface», που χρησιμοποιεί το κινητό για να παρέχει μία VR εμπειρία υψηλής ποιότητας στον χρήστη.

 

Έχει παραχθεί εξολοκλήρου μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης και είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο ως συσκευή χειρός ή headset.

 

Ο χρήστης τοποθετεί το smartphone στο εσωτερικό της και είναι έτοιμος να χρησιμοποιήσει το Altergaze, το οποίο του παρέχει πλήρη πρόσβαση στις λειτουργίες του τηλεφώνου του, δημιουργώντας μία στερεοσκοπική 3D εμπειρία.

 

Το Altergaze έχει σχεδιαστεί για να παρέχει εμπειρία οπτικού πεδίου 110 μοιρών με οθόνες μικρού μεγέθους, όπως αυτές που συναντώνται στο iPhone 5 και το Samsung S4 Mini.

 

Παράλληλα, το γυροσκόπιό του του επιτρέπει να «αντιλαμβάνεται» κίνηση σε εννέα διαφορετικούς άξονες.

 

Οι διαστάσεις του είναι 15.8 x 8,2 x 7,2 εκατοστά, ενώ το βάρος του είναι 220 γραμμάρια (χωρίς το τηλέφωνο). Επίσης, όπως αναφέρουν οι δημιουργοί του, οι κάτοχοι 3D εκτυπωτών μπορούν να επωφεληθούν από την καμπάνια, συμμετέχοντας στο πρόγραμμα ως κατασκευαστές/ διανομείς.

 

Μέχρι τώρα, το Altergaze έχει συγκεντρώσει το ποσό των 15.093 λιρών, με στόχο τις 25.000. Απομένουν 20 ημέρες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

 

Η εικονική πραγματικότητα ως χώρος καταναλωτικού ενδιαφέροντος είχε κάνει την εμφάνισή της μέσα στη δεκαετία του 1990, ωστόσο επρόκειτο για μια απόπειρα η οποία δεν είχε σημειώσει επιτυχία. Ωστόσο, φαίνεται ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η «ολική επαναφορά» της, σε μεγάλο βαθμό εξαιτίας του φιλόδοξου Oculus Rift, το οποίο αγοράστηκε πρόσφατα από το Facebook, σηματοδοτώντας τη στροφή του γίγαντα των social media προς το εν λόγω αντικείμενο. Επίσης, η άνοδος της «επαυξημένης πραγματικότητας» (augmented reality) έχει λειτουργήσει θετικά, «ανοίγοντας τον δρόμο» για την επιστροφή της VR.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ