Το Facebook είναι έτοιμο να παρουσιάσει το δικό του διαφημιστικό δίκτυο για φορητές συσκευές το οποίο αυτή τη φορά… όμως δε θα περιορίζεται αποκλειστικά σε περιεχόμενο εντός της ιστοσελίδας του.
Οι πληροφορίες της ιστοσελίδας Re/code αναφέρουν ότι το Facebook θα προχωρήσει στην επίσημη ανακοίνωση κατά τη διάρκεια του συνεδρίου F8 το οποίο ξεκινά στις 30 Απριλίου. Η πολυαναμενόμενη αυτή κίνηση του Facebook αναμένεται να προσφέρει ένα νέο πολύ σημαντικό κανάλι κερδών για την εταιρεία αξιοποιώντας την τεράστια βάση δεδομένων που διαθέτει.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που έχει δημοσιοποιήσει το Facebook, στη βάση του διαθέτει περισσότερους από 1.23 δισ. ενεργούς χρήστες, γύρω από τους οποίους γνωρίζει ήδη αρκετά προσωπικά στοιχεία, μεταξύ άλλων την ηλικία, το φύλο και τα ενδιαφέροντα τους.
Οι πληροφορίες αυτές δίνουν τη δυνατότητα στο Facebook να παρέχει “στοχευμένη” διαφήμιση και να αποτελέσει τον πιο σημαντικό αντίπαλο της Google η οποία δραστηριοποιείται με πολύ μεγάλη επιτυχία στο χώρο με το AdMob.
Το τελευταίο τρίμηνο του 2013, το Facebook ανακοίνωσε τζίρο 1.24 δισ. δολαρίων ο οποίος προέρχεται από διαφημίσεις σε φορητές συσκευές, με το 50% των χρημάτων αυτών να προέρχεται από διαφημίσεις που προτρέπουν το χρήστη να “κατεβάσει” μια εφαρμογή ή να ασχοληθεί εκ νέου με εφαρμογή που έχει ήδη εγκατεστημένη στο κινητό του.