Nintendo: Η ιαπωνική αυτοκρατορία περνάει σε αντεπίθεση με νέα κονσόλα

Μπορεί η Nintendo να διέψευσε τη διαρροή ότι θα παρουσιάσει στην Ε3 2014 νέο hardware, αλλά στην εταιρεία έχουν ξεκάθαρο πλάνο και ετοιμάζουν ήδη την επόμενη μεγάλη κονσόλα τους. Αυτό δήλωσε μέσω Q&A ο πρόεδρος της εταιρείας, Satoru Iwata, υποστηρίζοντας ότι πάντα αναπτύσσουν νέο hardware και πως ο ιαπωνικός κολοσσός του gaming δεν βρίσκεται σε αδιέξοδο.

 

Για την ακρίβεια, όταν η Nintendo λανσάρει νέα κονσόλα, ξεκινάει άμεσα τις προετοιμασίες για την επόμενη. Στην παρούσα φάση, η εταιρεία έχει ήδη σαφή προσανατολισμό για το πού θα κινηθεί όσον αφορά στο νέο hardware, ως ένα βαθμό τουλάχιστον. Βέβαια, δεν είναι σε θέση να γνωστοποιήσει πότε ακριβώς θα συμβεί αυτό, αν και ο Iwata αποκάλυψε ότι θα γίνει πραγματικότητα μόλις οι κάτοχοι του Wii U νιώσουν ικανοποιημένοι για την απόκτησή του.

 

Για το λόγο αυτό, ετοιμάζονται διάφοροι τίτλοι εσωτερικά, κάποιοι εκ των οποίων θα κάνουν ντεμπούτο στην E3 2014, με έμφαση στα games που εκμεταλλεύονται το GamePad, ώστε το κοινό να πειστεί για την αξία του. Κάπως έτσι, παραμένει ως κεντρική φιλοσοφία ότι μια κονσόλα γίνεται ελκυστική στο κοινό μέσω του software. Μάλιστα, θεωρεί ότι ένα και μόνο παιχνίδι, άγνωστο ποιο θα είναι όμως, μπορεί να κάνει τη διαφορά και να αλλάξει τη μοίρα του Wii U, η οποία μοιάζει μαύρη στην παρούσα φάση και παρασύρει την εταιρεία σε ζημιά.

 

Στη Nintendo, θεωρούν ότι τα Mario Kart 8 και Super Smash Bros διαθέτουν τέτοια δυναμική, αν και όπως είναι τα πράγματα δεν θέλουν να φανούν υπερ-αισιόδοξοι. Ο Iwata δε, έφερε το παράδειγμα του Game Boy, το οποίο μέχρι να κυκλοφορήσει το Pokemon είχε χαμηλούς ρυθμούς διείσδυσης στην αγορά, αλλά μετά από αυτό εκτινάχθηκε.

 

Συμπερασματικά, η Nintendo ξέρει πώς πρέπει να κινηθεί για τη νέα κονσόλα της, αλλά θα πρέπει πρώτα να ευχαριστήσει τους gamers με την ήδη υπάρχουσα, πριν προχωρήσει, ώστε να δημιουργήσει μια βάση. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να αργήσει λίγο να λανσάρει στην αγορά το νέο προϊόν, συν το γεγονός ότι κάτι τέτοιο υπήρχε με το Wii, αλλά δεν λειτούργησε στο Wii U.

 

Βέβαια, το Wii μοιάζει με ξεχωριστή περίπτωση, μιας και οι πωλήσεις ήταν εξαιρετικές στο hardware, αλλά ως software όχι τόσο. Συνεπώς, η λογική να στηριχθεί στα games μοιάζει σωστή, αλλά μήπως η εμμονή στο GamePad αποτελεί λανθασμένη τακτική;

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ