Γυρίζοντας την πλάτη στην Google, η Mozilla επιλέγει τη Yahoo ως βασική μηχανή αναζήτησης του Firefox στις ΗΠ.
Η Yahoo.Inc και η Mozilla Corporation ανακοίνωσαν πενταετή στρατηγική συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας το Yahoo καθίσταται η default επιλογή για αναζητήσεις του Firefox στις ΗΠΑ. Επίσης, η συμφωνία παρέχει πλαίσιο για τη διερεύνηση μελλοντικών ενσωματώσεων προϊόντων και ευκαιρίες διανομής σε άλλες αγορές. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για τη σημαντικότερη συνεργασία για τη Yahoo μέσα σε πέντε χρόνια.
Στο πλαίσιο αυτό, η Yahoo θα παρουσιάσει μία «βελτιωμένη εμπειρία αναζήτησης για τους χρήστες του Firefox στις ΗΠΑ, η οποία προορίζεται να λανσαριστεί τον Δεκέμβριο. Περιλαμβάνει έναν καθαρό, μοντέρνο και εμβυθιστικό σχεδιασμό που έλαβε υπόψιν του πληροφορίες από την ομάδα της Mozilla».
Σε ανάρτησή του στο blog της Mozilla ο Κρις Μπερντ, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, σημειώνει ότι το Google ήταν το default στις παγκόσμιες αναζητήσεις στον Firefox από το 2004: «η συμφωνία μας ήταν να ανανεωθεί φέτος, και το χρησιμοποιήσαμε ως ευκαιρία να επανεξετάσουμε της στρατηγική ανταγωνισμού μας και να εξερευνήσουμε τις επιλογές μας».
Ο Μπερντ υπογραμμίζει ότι λαμβάνει τέλος η πρακτική της χρήσης ενός μεμονωμένου default παγκόσμιου search provider. «Υιοθετούμε μια πιο τοπική και πιο ευέλικτη προσέγγιση για να αυξήσουμε τις επιλογές και την καινοτομία στο Web, με νέες, επεκτεινόμενες συνεργασίες ανά χώρα».