Μία νέα εφαρμογή μηνυμάτων (messaging), η οποία αξιοποιεί τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης και chatbot προκειμένου να ανταγωνιστεί το Facebook και το WhatApp και το Messenger, αναπτύσσει η Google, σύμφωνα με τη Wall Street Journal.
Όπως αναφέρει η WSJ, η εφαρμογή προορίζεται για χρήση σε κινητά, όπως ήταν αναμενόμενο, και αποσκοπεί στο να καλύψει το έδαφος που υπάρχει αυτή τη στιγμή ανάμεσα στις υπάρχουσες εφαρμογές επικοινωνίας της (Google Hangouts και Messenger) και στους κυρίαρχους του «παιχνιδιού», δηλαδή τα WhatsApp και Messenger του Facebook, αλλά και το WeChat της Tencent Holdings που είναι η δημοφιλέστερη εφαρμογή του είδους της στην Κίνα.
Στη νέα της υπηρεσία η Google σχεδιάζει να ενσωματώσει chatbots, δηλαδή προγράμματα λογισμικού που απαντούν σε ερωτήσεις εντός της εφαρμογής, σύμφωνα με πηγές που «έχουν γνώση επί του θέματος».
Οι χρήστες θα μπορούν να στείλουν γραπτά μηνύματα σε φίλους ή σε ένα chatbot, που θα αναζητεί το Web και άλλες πηγές για να βρει την απάντηση σε ένα ερώτημα. Είναι άγνωστο το πότε θα λανσαριστεί η υπηρεσία ή πώς θα λέγεται- ενώ επίσης δεν είναι σίγουρο κατά πόσον θα είναι πιο επιτυχής ως προσπάθεια σε σχέση με τις προηγούμενες.
Επικεφαλής της ομάδας που βρίσκεται πίσω από αυτό το εγχείρημα φέρεται να είναι ο Νικ Φοξ, βετεράνος της Google, εδώ και τουλάχιστον ένα έτος. Ο Φοξ φέρεται να είχε προσφερθεί να αγοράσει την 200 Labs Inc, που ειδικεύεται στον χώρο των chatbots, αλλά αυτό δεν είχε προχωρήσει.
Σημειώνεται πως η συγκεκριμένη startup είχε αναπτύξει μια υπηρεσία αξιολόγησης και αγοράς για το Telegram, μια εφαρμογή η οποία προσφέρει εκατοντάδες chatbots, για ποικιλία θεμάτων. Η 200 Labs εργάζεται πάνω σε τεχνολογία που θα επιλέγει το καλύτερο chatbot για να απαντά σε αιτήματα.
Η Google επιδιώκει κάτι αντίστοιχο για την υπηρεσία messaging της, σύμφωνα με πηγές- με χρήστες να στέλνουν ερωτήματα υπό τη μορφή γραπτών μηνυμάτων, στα οποία θα απαντούν τα chatbots, και πιθανότατα θα επιτρέπει σε εξωτερικούς developers να αναπτύσσουν δικά τους chatbots για την εφαρμογή.
Η εταιρεία θα κατευθύνει τους χρήστες προς συγκεκριμένα chatbots, όπως η μηχανή αναζήτησής της κατευθύνει τους χρήστες σε σχετικά websites. Σύμφωνα με τη WSJ πρόκειται για μια στρατηγική κίνηση, καθώς οι messaging apps και τα chatbots απειλούν τον ρόλο της Google ως κυρίαρχης μηχανής αναζήτησης.