Στάσιμη η δημοφιλία του twitter

Μπορεί να είναι ένα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, ωστόσο το μέλλον διαγράφεται ζοφερό για το Twitter, καθώς η μετοχή του σημείωσε σημαντική κάμψη λίγο μετά την ανακοίνωση των οικονομικών του αποτελεσμάτων.

 

Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε καθαρή ζημία 90 εκατ. δολαρίων για τους τρεις τελευταίους μήνες του 2015, τη στιγμή που το αντίστοιχο ποσό πέρυσι ήταν στα 125 εκατ. Επίσης, ο αριθμός των χρηστών έμεινε στάσιμος, στα 320 εκατ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες. Ως αποτέλεσμα, η μετοχή έπεσε 10%, πριν σημειώσει μικρή άνοδο 3%.

 

Αν και τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 48%, στα 710 εκατ., το Twitter δεν έχει καταφέρει να δείξει ακόμα πώς μπορεί να εξελιχθεί σε μια επιχείρηση με δυνατότητες επέκτασης/ ανάπτυξης και κάποιο σαφές πλάνο οικονομικής αξιοποίησης της απήζησης που έχει στους χρήστες του- οι οποίοι, σημειωτέον, αντιδρούν αρνητικά σε κάθε υπόνοια/ φημολογία περί αλλαγών στον τρόπο λειτουργίας του αγαπημένου τους δικτύου (από αύξηση των χαρακτήρων ως αλλαγές στον τρόπο προβολής των tweets). Ως εκ τούτου, διαφαίνεται ότι αργά ή γρήγορα η ηγεσία του Twitter θα επιλέξει να αγνοήσει τους «γκρινιάρηδες», όσοι και αν είναι, και να προχωρήσει σε ενέργειες και αλλαγές που θα αυξήσουν τα διαφημιστικά του έσοδα.

 

Σε αυτό το πλαίσιο δείχνουν να κινούνται οι πρόσφατες αλλαγές που ανακοινώθηκαν, οι οποίες συνιστούν άνοιγμα τους τους διαφημιστές, μέσω αλλαγών και νέων χαρακτηριστικών στο timeline.

 

Η εταιρεία ανακοίνωσε την Τρίτη το First View: Πρόκειται για «έναν ελκυστικό και πολύ ορατό τρόπο να προβάλλει κανείς το brand του με βίντεο στο τεράστιο κοινό του Twitter», όπως αναφέρεται σε δημοσίευση στο επίσημο blog του Twitter. Το First View βοηθά στους μαρκετίστες να αποκτήσουν πρόσβαση στο κοινό μέσω του ίσως πολυτιμότερου «περιουσιακού στοιχείου» του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου: της homepage/ timeline του.

 

Όταν ο χρήστης μπαίνει στην εφαρμογή ή την ιστοσελίδα, το κορυφαίο slot διαφημίσεων στα timelines θα είναι «Promoted Video» του διαφημιζόμενουbrand. «Τώρα οι μαρκετίστες θα μπορούν να διηγηθούν μια δυνατή οπτική ιστορία στο κοινό του Twitter» υποστηρίζεται.

 

Το First View αρχίζει να διατίθεται σταδιακά σε συγκεκριμένους πελάτες στις ΗΠΑ, με σχέδια για επέκτασή του διεθνώς τους προσεχείς μήνες.

 

Επίσης, το Twitter ανακοίνωσε αλλαγές όσον αφορά στην προβολή των tweets, λανσάροντας ένα «βελτιωμένο» timeline, που θα «βοηθά τους χρήστες να βλέπουν tweets που είναι σημαντικά για αυτούς- από τους αγαπημένους τους αθλητές, μουσικούς, πολιτικούς, ή brands».

 

Ανοίγοντας το Twitter, τα tweets που είναι πιο πιθανό να τους ενδιαφέρουν από τα accounts τα οποία ακολουθούν εμφανίζονται στην κορυφή τουtimeline. Τα υπόλοιπα θα προβάλλονται από κάτω, με αντίστροχη χρονολογική σειρά, όπως πάντα. Υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης της επιλογής αυτής σε iOS, Android και web.

 

«Χρησιμοποιούμε την παλαιότερη δραστηριότητα στο Twitter κάποιου για να προβλέψουμε ποια tweets θα τους άρεσε περισσότερο να δουν. Βλέπουμε με ποιους λογαριασμούς αλληλεπιδρούν, tweets με τα οποία ασχολούνται, ενδιαφέρονται και το τι συμβαίνει στο δίκτυό τους» αναφέρεται σχετικά στο σχετικό blogpost, ενώ δίνεται έμφαση στη χρησιμότητα αυτής της νέας αλλαγής για τα brands. Παράλληλα, τονίζεται ότι δεν υπάρχουν αλλαγές σταPromoted Tweets/ Promoted Accounts, τα οποία θα λειτουργούν ως συνήθως.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ