Το Renren είναι η πρώτη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης που εισχήχθη στη Wall Street, αντλώντας 743 εκατ. δολάρια, τα οποία θα επιτρέψουν στον ιδρυτή του Τζόζεφ Τσεν να επεκταθεί περαιτέρω στην αγορά της Κίνας, μία αγορά 1,3 δισεκατομμυρίων ανθρώπων.
Ο αριθμός των συνδρομητών του Renren ανέρχεται σήμερα σε 117 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, ενώ στόχος του είναι να αποτελέσει έναν από τους “τιτάνες” του κινεζικού διαδικτύου.
“Η ταχεία ανάπτυξη της Κίνας, ιδιαίτερα η επέκταση της βιομηχανίας Ίντερνετ της χώρας, θα παράσχει περισσότερες καλές ευκαιρίες για επιχειρήσεις όπως η δική μας”, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Τζόζεφ Τσεν.
Η εταιρεία δεν είναι κερδοφόρα ακόμα, αλλά, σύμφωνα με τον ιδρυτή της θα καταστεί “πολύ σύντομα”. “Ξεκινώντας από τα τρία περίπου τελευταία τρίμηνα, οι διαφημιστικές μας δραστηριότητες αναπτύσσονται πολύ καλά, καθώς οι διαφημιζόμενοι, όπως η Coca Cola και η Nike, αναγνωρίζουν τη δύναμη της χρήσης της κοινωνικής δικτύωσης για τη διασύνδεση με το κοινό τους”, ανέφερε ο Τζόζεφ Τσεν.