Η Apple άρχισε τις πωλήσεις του νέου iPad 2 στην Κίνα, αφού παράλληλα προσπαθεί να προασπίσει τον «κυριαρχικό» της χώρο από αντίπαλες ταμπλέτες εγχώριων εταιρειών όπως η Lenovo.
Παρ’ όλα αυτά, εκατοντάδες αγοραστές περίμεναν έξω από το AppleStore στη Σαγκάη για να παραλάβουν τα νέα μοντέλα, ενώ συγκεκριμένα τα άσπρα μοντέλα, στην έκδοση των 16 GB ξεπουλήθηκαν μέσα σε λίγες ώρες, σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg.
Η Αpple προμήθευσε το iPad 2 στην Κίνα μετά την τεράστια απήχηση που είχε η ταμπλέτα στις ΗΠΑ. Η κίνηση αυτή έρχεται στρατηγικά αφού εγχώριες κινέζικες εταιρείες, όπως η Lenovo και η ZTE, απειλούσαν την κυριαρχία της.
Η Lenovo είναι η μεγαλύτερη εταιρεία της Κίνας σε ό,τι αφορά τους προσωπικούς υπολογιστές. Επίσης, έχει κάνει και τα πρώτα βήματα στην αγορά των ταμπλετών με το νέο της απόκτημα LePad, το οποίο πωλείται στη χώρα από τον Μάρτιο.
Η ΖΤΕ είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία της Κίνας στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας, ενώ η ίδια έχει αναφέρει πως ευελπιστεί σε συνδυασμένες πωλήσεις ταμπλετών και κινητών τηλεφώνων που θα φτάσουν τα 12 εκατομμύρια συσκευές.
Όπως καταλαβαίνει κανείς, η επιτυχία στη μεγαλύτερη και πιο γοργά αναπτυσσόμενη αγορά του πλανήτη θα είναι ένα τεράστιο βήμα που θα εδραιώσει την πρωτοκαθεδρία της εταιρείας του Steve Jobs και θα επιβεβαιώσει πως το iPad 2 έχει αφήσει πολύ πίσω τους αντιπάλους του, τουλάχιστον σε πωλήσεις.
Αναμένουμε και τα επίσημα στοιχεία από την εταιρεία