Στο 19,6% ανέρχεται η χρήση εφαρμογών ad blocking στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα της TailWind, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Focus Bari και την Oriel, σε συνολικά 53 sites.
Τα ευρήματα της μελέτης καταδεικνύουν επίσης, ότι η χρήση ad blocking, σε επίπεδο συσκευών, διαμορφώνεται σε 34,3% στο desktop, σε 2,8% στο mobile και σε 4,7% στο tablet.
Ως προς το προφίλ του Έλληνα χρήστη ad blocker, η πλειοψηφία είναι άνδρες, ηλικίας 18 έως 34 και υψηλού μορφωτικού επιπέδου.
Σύμφωνα με την έρευνα, ο κύριος λόγος που ωθεί τους καταναλωτές στη χρήση των σχετικών εφαρμογών, είναι σε ποσοστό 71,1% η αποφυγή ενοχλητικών διαφημίσεων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι δύο στους τρεις χρήστες ad blocking, δηλώνουν ότι θα απεγκαθιστούσαν την εφαρμογή, εάν οι διαφημίσεις γινόντουσαν λιγότερο ενοχλητικές και δεν επηρέαζαν την πλοήγηση τους.