Οι χρήστες του Instagram ξεπέρασαν τα 600 εκατομμύρια, καθώς προστέθηκαν άλλα 100 εκατομμύρια από τον Ιούνιο και μετά, όπως έκανε γνωστό η ίδια η εταιρεία.
Η προσθήκη νέων λειτουργιών βοήθησε το Instagram, που ανήκει στο Facebook, να γίνει ακόμη πιο δημοφιλές στους χρήστες που τους αρέσουν οι φωτογραφίες, σύμφωνα με το Reuters.
Παράλληλα, βελτίωσε τα εργαλεία ασφάλειας που προσφέρει στους χρήστες, ώστε να ελέγχουν τα σχόλια που αναρτώνται στις φωτογραφίες και τα βίντεο, προκειμένου να καταπολεμηθεί το συνεχώς επιδεινούμενο φαινόμενο των «τρολ».
Το Instagram, που συμβάλλει όλο και περισσότερο στην κερδοφορία του Facebook, αναμένεται να δημιουργήσει διαφημιστικά έσοδα ύψους 1,5 δισ. δολαρίων το 2016.