Ο κινεζικός κολοσσός στο ηλεκτρονικό εμπόριο, Alibaba, δίνει μέχρι και ένα δισ. δολάρια για να τονώσει το μερίδιό του στον διαδικτυακό πωλητή λιανικής της νοτιοανατολικής Ασίας, Lazada, ενόψει της πολυαναμενόμενης εισόδου της Amazon στην περιοχή.
Την Τετάρτη, η Alibaba τόνισε πως θα αυξήσει το μερίδιό της στην εταιρία από 51% σε 83%. Η συνολική της επένδυση στην εταιρία λιανικής διαμορφώνεται πλέον στα δύο δισ.
Η επένδυση δείχνει πως υπάρχει αυξημένη εμπιστοσύνη στην αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της νοτιοανατολικής Ασίας, καθώς εκατομμύρια χρήστες ίντερνετ πρώτης γενιάς υιοθετούν τις online αγορές.
Όπως υπενθυμίζει το CNBC, ευρέως γνωστή έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2016 από τη Google και την Temasek Holdings, τον επενδυτικό βραχίονα της κυβέρνησης της Σιγκαπούρης, προέβλεψε πως η «οικονομία ίντερνετ» της περιοχής θα αναπτυχθεί στα 200 δισ. δολάρια μέχρι το 2025, κυρίως χάρη στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.
«Οι αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου στην περιοχή είναι ακόμη σχετικά ανεκμετάλλευτες και βλέπουμε μια πολύ θετική ανοδική πορεία μπροστά μας. Θα συνεχίσουμε να τοποθετούμε τους πόρους μας στην νοτιοανατολική Ασία μέσω της Lazada για να συλλάβουμε αυτές τις ευκαιρίες ανάπτυξης», τόνισε σε ανακοίνωσή του ο Daniel Zhang, CEO του Alibaba Group.
Η Lazada δεν έχει διευκρινίσει αν η νέα επένδυση από την Alibaba αποτελεί προληπτικό μέτρο ενόψει της εισόδου της Amazon στην αγορά της περιοχής αυτής. Αντίθετα, σε ηλεκτρονικό του σχόλιο, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Maximilian Bittner, ανέφερε: «Αυτή η επένδυση είναι πρώτα και κύρια μια επιβεβαίωση της συνεχιζόμενης επιτυχίας της Lazada και της εμπιστοσύνης της Alibaba στη Lazada. Είναι επιπλέον μια δέσμευση στην περιοχή».