Κερδίζει έδαφος η αναζήτηση εργασίας μέσω applications

Σύμφωνα με μια νέα παγκόσμια έρευνα της ManpowerGroup Solutions με τίτλο “Swipe Right: Candidate Technology Preferences During the Job Search”όλο και περισσότεροι που αναζητούν εργασία καταφεύγουν στην τεχνολογία και δη στην πιο προσωποποιημένη της διάσταση τις προτιμήσεις εφαρμογών (apps).

 

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας (στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 14.000 άτομα σε 19 χώρες), σε σχέση με το 2015, υπερδιπλάσιος είναι ο αριθμός των ανθρώπων στην Κίνα, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στις Ηνωμένες Πολιτείες, στην Αυστραλία και στο Μεξικό που χρησιμοποιούν applications για να υποβάλουν το βιογραφικό τους σε θέσεις εργασίας. Η έρευνα δείχνει επίσης ότι περισσότεροι από τους μισούς προτιμούν να χρησιμοποιούν εφαρμογές κινητών για την εύρεση νέας εργασίας, ενώ κάποιοι εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τον επιτραπέζιο υπολογιστή.

 

Ένα βασικό πόρισμα της έρευνας είναι η σημασία που αποδίδεται στη εξατομίκευση: περισσότεροι από 1 στους 3 αναφέρουν ότι τα μηνύματα επικοινωνίας που δεν είναι προσωποποιημένα, υπονομεύουν την αξιοπιστία του εργοδότη. Η Kate Donovan, αντιπρόεδρος της ManpowerGroup Solutions αναφέρει συγκεκριμένα ότι “στη σημερινή όχι και τόσο ανοιχτή αγορά εργασίας, η εμπειρία του υποψηφίου είναι πρωταρχικής σημασίας”.

 

“Υπάρχει πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για εκείνες τις εταιρείες που συνδυάζουν την υψηλή τεχνολογία και αλληλεπίδραση με τους υποψηφίους, με τρόπο που να είναι ελκυστικές για τα κορυφαία ταλέντα. Οι αποφάσεις καριέρας είναι από τις πιο σημαντικές και οι σχέσεις παίζουν μεγάλο ρόλο για την τελική επιλογή. Η τεχνολογία μπορεί να απλοποιήσει τη διαδικασία υποβολής αίτησης, αλλά δεν αντικαθιστά την ανθρώπινη επαφή για την προσέλκυση ενός υποψηφίου”, προσθέτει.

 

Όσον αφορά την συμπεριφορά που πρέπει να ακολουθήσουν οι εργοδότες απέναντι σε αυτές τις τάσεις της αγοράς η ManpowerGroup Solutions δίνει τις εξής πρακτικές συμβουλές:

 

– Σκεφτείτε «έξυπνα» όπως το «smartphone». Οι εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας ενδέχεται να αυξήσουν τον αριθμό των αιτήσεων που λαμβάνουν οι εργοδότες. Οι εταιρίες θα επιτύχουν το κατάλληλο ταίριασμα υποψηφίου- ρόλου μέσω μιας εξατομικευμένης- με επίκεντρο τον υποψήφιο- προσέγγισης επικοινωνίας.

 

– Κινηθείτε εκτός των παραδοσιακών πλατφόρμων και HR εφαρμογών. Είναι πιο εύκολο να συναντήσετε τους υποψηφίους στα σημεία που ήδη βρίσκονται, αντί να επιμένετε να δοκιμάσουν κάτι νέο.

 

– Ακολουθείστε τη νέα τάση των «bots». Με τη νέα τεχνολογία των «bots», ένας εργοδότης που χρησιμοποιεί (ή δεν χρησιμοποιεί) σε κάθε στάδιο του κύκλου ζωής των προσλήψεων, στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα για την εταιρία και τις αξίες της στους υποψηφίους. Τα chatbots (πρόκειται για προγράμματα που μιμούνται την ομιλία, με τα οποία ο χρήστης αλληλεπιδρά, κάνει δηλαδή chat) θα πρέπει να αποτελούν επέκταση του brand, να είναι ανοιχτά και διαφανή προς τους υποψηφίους ότι είναι bots- συμπληρώνοντας και όχι να αντικαθιστώντας την ανθρώπινη αλληλεπίδραση.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ