Η διαφημιστική υπηρεσία promoted trends έκανε ντεμπούτο στο Twitter πριν από ένα και πλέον χρόνο. Τον Απρίλιο του 2010, το κόστος για τον διαφημιζόμενο ήταν 25 με 30 χιλιάδες δολάρια ανά ημέρα. Το μεγάλο ενδιαφέρον των εταιρειών, όμως, έχει εκτοξεύσει την τιμή στα ύψη.
Όπως ανέφερε ο Adam Bain του Twitter, αν κάποιος θέλει πλέον να διαφημιστεί στα promoted trends θα πρέπει να είναι έτοιμος να ξοδέψει περίπου 120 χιλιάδες δολάρια κάθε μέρα. Ο Bain πρόσθεσε ότι τους τελευταίους 14 μήνες το Twitter έχει συνεργαστεί με 600 διαφημιστές, οι οποίοι έχουν δώσει στην υπηρεσία περίπου 6000 καμπάνιες.
Ο πενταπλασιασμός, σχεδόν, του κόστους είναι η καλύτερη απόδειξη της επιτυχίας του εγχειρήματος.