Facebook: Αλλαγές για προστασία των προσωπικών δεδομένων

“Επιπρόσθετα μέτρα” ανακοίνωσε τo Facebook ώστε να προστατευτούν αποτελεσματικότερα τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών της πλατφόρμας, στον απόηχο του σκανδάλου Cambridge Analytica (CA) που κλυδωνίζει το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

 

Το σκάνδαλο διαρροής και χρήσης προσωπικών δεδομένων τουλάχιστον 50 εκατομμυρίων χρηστών του Facebook υπέρ της καμπάνιας εκλογής του Ντόναλντ Τραμπ από την εταιρεία ανάλυσης δεδομένων, Cambridge Analytica, αναγκάζει το Facebook να ανακοινώσει άμεσες αλλαγές στην πολιτική του προσωπικών δεδομένων, προσπαθώντας να απκαταστήσει την κλωνισμένη εμπιστοσύνη των περισσότερων από 2 εκατομμύρια χρηστών του.

 

“Επιπλέον των ανακοινώσεων που έκανε την περασμένη εβδομάδα ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ”, ο ιδρυτής και CEO του Facebook, “θα λάβουμε επιπρόσθετα μέτρα εντός των επόμενων εβδομάδων με στόχο να επιτρέψουμε στους χρήστες να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο επί των προσωπικών τους δεδομένων”, επισημαίνεται στο μπλογκ του Facebook. “Έχουμε καταλήξει στην εξής διαπίστωση: πρέπει να καταστήσουμε τις παραμέτρους εμπιστευτικότητας ευκολότερες στην κατανόηση, τον εντοπισμό και τη χρήση τους”, υπογραμμίζεται στην ανάρτηση με τίτλο: “Νέα εργαλεία για να ελέγχετε τα δεδομένα σας πανεύκολα στο Facebook”.

 

Σύμφωνα με την ανάρτηση, τα νέα εργαλεία, που θα τεθούν σε εφαρμογή από τον Μάιο, θα πληρούν τους όρους που θέτει η νέα και περισσότερο αυστηρή νομοθεσία της ΕΕ, ωστόσο θα είναι διαθέσιμα για όλους τους χρήστες της πλατφόρμας, όχι μόνο για όσους είναι πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν εργαλεία τόσο για τα κινητά τηλέφωνα όσο και για τους απλούς υπολογιστές. “Τα περισσότερα από αυτά τα εργαλεία είχαν προβλεφθεί εδώ και κάποιον καιρό και τα γεγονότα των τελευταίων ημερών απλά υπογραμμίζουν τη σημασία τους”, αναφέρεται.

 

Το δίκτυο δίνει αρκετά παραδείγματα των προσεχών τροποποιήσεων, όπως “ένα ξεχωριστό μενού προκειμένου ο χρήστης να βρίσκει και να διαχειρίζεται το σύνολο των παραμέτρων εμπιστευτικότητας” και “απλά εργαλεία για να βρίσκετε, να κατεβάζετε και να διαγράφετε τα δεδομένα σας στο Facebook”. Σε τεχνικό επίπεδο ένα από τα εργαλεία θα επιτρέπει στους χρήστες να προσθέσουν έλεγχο ταυτότητας για να ελέγχουν τις διαφημίσεις που τους προβάλλονται. Επιπλέον, ένα νέο κουμπί “Πρόσβαση στις πληροφορίες” θα επιτρέπει στους χρήστες να αφαιρέσουν οτιδήποτε θέλουν είτε από το χρονολόγιο είτε από το προφίλ τους.

 

Αν και τα στελέχη της εταιρείας υποστηρίζουν ότι πολλές από τις αλλαγές αυτές “είχαν δρομολογηθεί και θα εφαρμόζονταν στο μέλλον”, παραδέχονται ότι πλέον κατέστη επιτακτική ανάγκη να τις προωθήσουν λόγω του σκανδάλου της διαρροής προσωπικών δεδομένων.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ