Σε μια συνέντευξη τύπου την Τρίτη, ο Σριντάρ Ραμασουάμι, αντιπροέδρος Ads&Commerce της Google, ανακοίνωσε μια σειρά από νέα απλούστερα εργαλεία διαφημίσεων. Η αναβάθμιση αυτή των εργαλείων της, 18 χρόνια μετά το λανσάρισμα του AdWords, επιζητά την διευκόλυνση των διαφημιζόμενων, που παραπονιόντουσαν τα προηγούμενα χρόνια ότι ο εκτενής κατάλογος διαφημιστικών δυνατοτήτων της Google – που καλύπτει διαφημίσεις αναζήτησης, εμφάνισης, βίντεο και εγκατάστασης εφαρμογών – έκανε δύσκολη την πλοήγηση για τους διαφημιζόμενους, τους εκδότες και τους οργανισμούς.
“Πρόκειται κυρίως για αλλαγή ονόματος, αλλά είναι ενδεικτικό του πού κατευθύναμε το προϊόν τα τελευταία χρόνια”, δήλωσε ο Ραμασουάμι, προσθέτοντας ότι η μετονομασία επισημαίνει το “που θέλουμε να πάει το προϊόν”. Έτσι τα διαφημιστικά προϊόντα της Google θα χωριστούν σε τρεις μεγάλες μάρκες: Το Google Ads, το Google Marketing Platform και το Google Ad Manager
Πρώτον, αυτό που είναι μέχρι τώρα γνωστό ως AdWords μετατρέπεται σε Google Ads, για το οποίο ο Ραμασουάμι δήλωσε ότι θα χρησιμεύσει ως “η μπροστινή πύλη για τους διαφημιζόμενους για να αγοράζουν σε όλες τις επιφάνειες Google”, είτε πρόκειται για αναζήτηση, διαφημίσεις προβολής, βίντεο YouTube, διαφημίσεις εφαρμογών στο Google Play, στο Google Maps ή αλλού. «Ειδικότερα για τις μικρές επιχειρήσεις, παρουσιάζουμε ένα νέο είδος καμπάνιας στο Google Ads, που κάνει πιο εύκολο από ποτέ το να ξεκινήσει κανείς να διαφημίζεται στο διαδίκτυο. Αυτό το νέο είδος καμπάνιας, φέρνει στις επιχειρήσεις αυτές την τεχνολογία μηχανικής μάθησης του Google Ads και τις βοηθάει να έχουν αποτελέσματα χωρίς πολύ κόπο, έτσι ώστε να παραμένουν αφοσιωμένες στη διαχείριση της δουλειάς τους” αναφέρει το στέλεχος της πολυεθνικής.
Με το δεύτερο εργαλείο της, το Google Marketing Platform ενοποιούνται τα εργαλεία DoubleClick και Google Analytics 360 Suite, παρέχοντας την δυνατότητα για πιο ισχυρή συνεργασία ανάμεσα στις ομάδες μάρκετινγκ. “Το Google Marketing Platform βοηθάει τους ανθρώπους που ασχολούνται με το μάρκετινγκ να πετύχουν τους στόχους τους, χρησιμοποιώντας τις υπάρχουσες, ενσωματωμένες πλέον υπηρεσίες Google Analytics 360 Suite και DoubleClick Digital Marketing. Η πλατφόρμα δίνει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ την ευκαιρία να οργανώνουν, να αγοράζουν, να μετρούν και να βελτιστοποιούν τα ψηφιακά μέσα και την εμπειρία των χρηστών, όλα συγκεντρωμένα σε ένα μέρος». Ως μέρος του Google Marketing Platform, η εταιρεία παρουσιάζει και το Display & Video 360, που συνδυάζει χαρακτηριστικά από το DoubleClick Bid Manager, το Campaign Manager, το Studio και το Audience Center, ώστε να επιτρέπει στις εταιρείες διαφήμισης και τα media agencies να συνεργάζονται και να πραγματοποιούν διαφημιστικές καμπάνιες, από την αρχή μέχρι το τέλος, πάνω σε μία πλατφόρμα”, δήλωσε ο Ραμασουάμι.
Τέλος, με το Google Ad Manager ενοποιούνται το DoubleClick for Publishers και το DoubleClick Ad Exchange, σε μια πλατφόρμα, προκειμένου να βοηθηθούν οι εκδότες υλικού ιστοσελίδων να κερδίζουν χρήματα από το περιεχόμενό τους, και δεδομένου ότι σήμερα οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο μέσα από πολλές και διαφορετικές συσκευές. Σε αυτή την περίπτωση, ο Jonathan Bellack, διευθυντής διαχείρισης προϊόντων για πλατφόρμες εκδοτών, δήλωσε ότι υπάρχει ήδη μια “τριετής διαδρομή” που οδηγούσε προς τη συγχώνευση των δύο προϊόντων.
“Δέσμευσή μας είναι να διασφαλίσουμε ότι όλα τα προϊόντα και οι πλατφόρμες μας ανταποκρίνονται στις πιο υψηλές προδιαγραφές της βιομηχανίας ως προς το να παρέχουν στον κόσμο διαφάνεια και επιλογή στις διαφημίσεις που βλέπει”, κατέληξε στις δηλώσεις του ο Ραμασουάμι, υπογραμμίζοντας την πρόσφατη παρουσίαση του νέου Ads Settings (Ρυθμίσεις διαφημίσεων), την επέκταση του Why this Ad? (Γιατί αυτή η διαφήμιση; ) σε όλες τις υπηρεσίες μας και σχεδόν σε όλες τις ιστοσελίδες και τις εφαρμογές που συνεργάζονται με την Google για να προβάλλουν διαφημίσεις.