Η Facebook Inc δήλωσε την Τρίτη ότι δοκιμάζει τις διαφημίσεις αυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) στο News Feed του ενόψει της περιόδου των αγορών διακοπών στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Οι διαφημίσεις αυτού του είδους θα επιτρέπουν στους χρήστες να αλληλεπιδρούν εικονικά με διαφορετικά προϊόντα – από το να δοκιμάζουν τα γυαλιά ηλίου και τα αξεσουάρ του Michael Kors μέχρι στην απεικόνιση των επίπλων σε ένα δωμάτιο.
Το Facebook δήλωσε ότι η Sephora, η Bobbi Brown, η Pottery Barn, η Wayfair και κάποιες άλλες διάσημες εταιρείες θα ξεκινήσουν να δοκιμάζουν τη νέα ιδέα διαφήμισης αργότερα αυτό το καλοκαίρι. Η εταιρεία έχει ήδη δοκιμάσει διαφημίσεις AR στην εφαρμογή Messenger της και αναφέρει πως εταιρείες που συμμετείχαν, περιλαμβανομένων των Asus και Nike, διαπίστωσαν μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τους χρήστες που τις έβλεπαν.
Το διάσημο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε επίσης πως επεκτείνει, εγκαίρως για την περίοδο των διακοπών, τη λειτουργία αγορών του στα Instagram stories παγκοσμίως, μέσω της οποίας οι χρήστες μπορούν να αγοράζουν προϊόντα από online καταστήματα μέσα από τη δημοφιλή εφαρμογή διαμοιρασμού φωτογραφιών.
Τέλος, ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει ειδικά κιτ δημιουργίας βίντεο, τα οποία θα καθιστούν ευκολότερη για τους διαφημιστές τη δημιουργία mobile-first διαφημιστικών βίντεο. “Βλέπουμε το βίντεο ως το καλύτερο μέσο για να ανακαλύπτει κανείς νέα προϊόντα” εξήγησε το στέλεχος της πολυεθνικής Ty Ahmad-Taylor.