Σημαντική μείωση εμφανίζουν οι παγκόσμιες πωλήσεις τάμπλετ σε σχέση με την περσινή χρονιά.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία της εταιρείας ερευνών International Data Corporation (IDC) στο δεύτερο τρίμηνο του 2018 εμφάνισαν μείωση 13,5%, ή αλλιώς περίπου 33 εκατομμύρια tablets πωλήθηκαν στο τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου φέτος, έναντι 38,2 εκατομμυρίων στην αντίστοιχη περίοδο του 2017.
Πρώτη σε πωλήσεις στο φετινό δεύτερο εξάμηνο -χάρη και στο νέο iPad- ήταν η αμερικανική Apple (11,5 εκατομμύρια και μερίδιο 34,9% διεθνώς), ακολουθούμενη από τη νοτιοκορεατική Samsung (5 εκατομμύρια και μερίδιο 15,1%), ενώ έπονται δύο κινεζικές εταιρείες, η Huawei (3,4 εκατομμύρια – μερίδιο 10,3%) και Lenovo (2 εκατομμύρια – μερίδιο 6%).
Η Samsung παρουσίασε τη μεγαλύτερη μείωση πωλήσεων (-16,1%) μεταξύ των μεγάλων εταιρειών σε σχέση με πέρυσι, ενώ μόνο η Apple εμφάνισε οριακή αύξηση πωλήσεων (0,9%).