Σύμφωνα με τις πληροφορίες των New York Times
Περισσότερα δεδομένα των χρηστών του Facebook έχουν δοθεί σε μεγάλες εταιρείες από ότι έχει παραδεχθεί το κοινωνικό δίκτυο, όπως μεταδίδουν οι New York Times.
Η εφημερίδα επικαλείται εκατοντάδες σελίδες εγγράφων του Facebook που έχει στα χέρια της και δείχνουν ότι έδωσε σε επιχειρήσεις όπως στις Microsoft, Νetflix, Spotify και Amazon εκτεταμένη πρόσβαση σε προσωπικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών επαφής από φίλους των χρηστών και της δυνατότητας ανάγνωσης προσωπικών μηνυμάτων.
Συνολικά όπως μετέδωσαν οι Times περισσότερες από 150 εταιρείες, που ασχολούνται κυρίως με την τεχνολογία –αν και περιλαμβάνονται σε αυτές και αυτοκινητοβιομηχανίες και μέσα ενημέρωσης- απέκτησαν πρόσβαση σε δεδομένα ακόμη και φέτος.
Μετά από μία σειρά σκανδάλων, το Facebook έχει ενημερώσει ότι εφαρμόζει αυστηρούς κανόνες και ότι οι χρήστες έχουν τον «πλήρη έλεγχο» στις πληροφορίες τους.
Οπως μεταδίδει το MarketWatch, στέλεχος του δικτύου είπε στους Times ότι η κοινή χρήση δεδομένων δεν παραβίασε την ιδιωτικότητα των χρηστών ή τη συμφωνία συναίνεσης (2011 FTC) που απαγόρευσε στο Facebook να μοιράζεται πληροφορίες των χρηστών χωρίς την άδεια τους.