Το Facebook σκέφτεται να πειραματιστεί με την απόκρυξη των “likes” στις αναρτήσεις των News Feed των χρηστώβν του μέσου. Η εταιρεία έχει ήδη δοκιμάσει μια παρόμοια κίνηση στο Instagram τον Αύγουστο ως έναν τρόπο να βοηθήσουν να σπάσει η εμμονή των χρηστών με την συλλογή “likes” στις εικόνες που ανεβάζουν.
Όπως επιβεβαίωσε το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, σε μια τέτοια περίπτωση, οι χρήστες θα μπορούν να κλικάρουν το εικονίδιο του «like» σε κάποια φωτογραφία, κείμενο ή βίντεο που αναρτάται στην πλατφόρμα, αλλά μόνο ο δημιουργός της ανάρτησης θα γνωρίζει πόσοι άνθρωποι έχουν εκφράσει την «αρέσκεια τους.
«Σχεδιάζουμε να κρύψουμε τον αριθμό των “likes” στο Facebook», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ένας εκπρόσωπος του γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Όπως επισημαίνεται ετσι θα μειωνόταν σε ένα βαθμό η πίεση των χρηστών να κερδίσουν επιδοκιμασίες και έτσι η προσοχή θα μεταφερθεί στο ίδιο το περιεχόμενο της κάθε ανάρτησης, παρά στη δημοτικότητα αυτής.
Ήδη δοκιμάζει σε ορισμένες χώρες αυτή τη δυνατότητα στην πλατφόρμα Instagram, που ως γνωστόν ανήκει στον όμιλο του Facebook. Οι χρήστες μπορούν να γνωρίζουν πόσα «likes» έχει αποσπάσει η φωτογραφία που έχουν αναρτήσει και πόσες φορές έχουν προβληθεί τα βίντεό τους, αλλά αυτά τα αριθμητικά στοιχεία δεν εμφανίζονται πλέον δημόσια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και το Twitter δοκίμασε αυτή τη μέθοδο, αλλά διαπίστωσε ότι οι χρήστες του μέσου αυτού ενδιαφέρονται λιγότερο για tweets όταν δεν συνοδεύονται από στατιστικά στοιχεία δημοτικότητας τους. «Όταν αφαιρείς αυτούς τους δείκτες, οι άνθρωποι συμμετέχουν λιγότερο», είχε πει τον Αύγουστο ο Κέιβον Μπέικπουρ, διευθυντής προϊόντων του Twitter, σε συνέντευξη Τύπου στο Σαν Φρανσίσκο.