Το παρόν στην Digital Media Asia 2019, που διοργανώνει η Παγκόσμια Ένωση Εφημερίδων κι Εκδοτών (WAN-IFRA) στο Hong Kong (29-31 Οκτωβρίου) θα δώσει και φέτος η Athens Technology Center (ATC), η ελληνική εταιρεία που εξειδικεύεται στην παροχή λύσεων λογισμικού ειδικά σχεδιασμένου για τις ανάγκες Ειδησεογραφικών Οργανισμών και Πρακτορείων Ειδήσεων.
Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, τα σημαντικότερα στελέχη της ασιατικής αγοράς media θα έχουν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με τις λύσεις που προσφέρει η ATC για τη συλλογή, τη διαχείριση και την επιβεβαίωση ειδησεογραφικού περιεχομένου αλλά και τις δυνατότητες εφαρμογής τεχνολογίας blockachain στον τομέα τους.
Μεταξύ άλλων, η ATC στο περίπτερό της θα παρουσιάσει την τελευταία έκδοση της πλατφόρμας newsasset, ένα κοινό κόμβο συγκέντρωσης της συντακτικής διαδικασίας για έντυπες ή ψηφιακές εκδόσεις, ραδιοφωνικούς ή τηλεοπτικούς σταθμούς, ακόμα και πρακτορεία ειδήσεων. Την πλατφόρμα newsasset εμπιστεύονται μεγάλοι publishers σε Ελλάδα και Κύπρο (όπως Το Βήμα , Τα Νέα, Helios kiosk, Πελοπόννησος, Νέα Κρήτη, IMH Business, Χαραυγή, Φιλελεύθερος κ.α.) αλλά και διεθνώς (όπως το MediaFax Group και η VietNam News) καθώς και τα πρακτορεία ειδήσεων της Ελλάδας (ΑΜΕ-ΑΠΕ), της Κύπρου (ΚΥΠΕ), της Τυνησίας, της Πορτογαλίας, της Πολωνίας και του Βιετνάμ.
την πλατφόρμα Truly Media, που αναπτύχθηκε από κοινού με την Deutsche Welle (DW) για να υποστηρίξει την αξιολόγηση του βαθμού εγκυρότητας του περιεχομένου που μοιράζεται μέσω των social media. Η πλατφόρμα Truly Media αποτελεί το βασικό εργαλείο των μελών του Ευρωπαϊκού Παρατηρητηρίου για την Καταπολέμηση της Παραπληροφορόρησης (European Observatory against Disinformation) ενώ την εμπιστεύονται οργανισμοί όπως η DW, η Zweites Deutsches Fernsehen, ο Ευρωπαϊκός Κόμβος Επιστήμης και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (European Science-Media Hub – ESMH), η ομάδα FactCheck Mongolia και η Διεθνής Αμνηστία.
τη λύση TruthNest, που αποτελεί ένα ολοκληρωμένο εργαλείο twitter analytics, υποστηρίζοντας την αναγνώριση αληθινών influencers αλλά και τον εντοπισμό trolls και bots μέσω ενδελεχούς ανάλυσης (profiling) ποικιλίας δεικτών (KPIs) σχετικών με τη δραστηριότητα (activity), το δίκτυο (network) και την επιρροή (influence) twitter λογαριασμών