Πιέσεις προς Facebook και Alphabet να ακολουθήσει
Σειρά έχει η Spotify Technology SA η οποία ακολουθώντας και άλλους κολοσσούς του Διαδικτύου ανακοίνωσε χθες ότι θα σταματήσει να μεταδίδει πολιτικές διαφημίσεις στην ψηφιακή της υπηρεσία μουσικής συνεχούς ροής από τις αρχές του 2020.
Τα εν λόγω μέτρα παίρνονται ενόψει και των αμερικανικών εκλογών.
Καραδοκεί ο κίνδυνος της παραπληροφόρησης
Η πιο δημοφιλής παγκοσμίως επί πληρωμή υπηρεσία μουσικής συνεχούς ροής, με σχεδόν 141 εκατομμύρια χρήστες -μεγάλο μέρος των οποίων βρίσκεται στις ΗΠΑ- ανακοίνωσε ότι λαμβάνει την απόφαση αυτή γιατί δεν διαθέτει επαρκή μέσα για να αξιολογεί σωστά τις διαφημίσεις αυτές ως προς τον κίνδυνο της παραπληροφόρησης.
Όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων το Spotify που άλλαξε τον Οκτώβριο την υποστηριζόμενη από διαφημίσεις πλατφόρμα του, ανακοίνωσε ότι το μέτρο αυτό θα επεκταθεί και στα πρωτότυπα και αποκλειστικά βιντεομηνύματα του Spotify.
Πιέσεις προς Facebook και Alphabet
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης που καλούνται να καταπολεμήσουν την παραπληροφόρηση, ανάμεσά τους το Facebook και το Alphabet, δέχονται ολοένα και περισσότερες πιέσεις για να σταματήσουν να μεταδίδουν πολιτικές διαφημίσεις που περιέχουν ψευδείς ή παραπλανητικούς ισχυρισμούς.
Το Twitter απαγόρευσε τις πολιτικές διαφημίσεις τον Οκτώβριο, ενώ το Facebook ελέγχει περιεχόμενο προερχόμενο από πολιτικές ομάδες τονίζοντας ότι ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι να λογοκρίνουν πολιτικό υλικό.
Spotify: Χρειάζονται τα απαραίτητα συστήματα για έλεγχο περιεχομένου
«Επί του παρόντος δεν διαθέτουμε τα απαραίτητα συστήματα και εργαλεία για να ελέγχουμε υπεύθυνα το περιεχόμενο. Θα επαναξιολογήσουμε την απόφαση αυτή καθώς θα συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τις ικανότητές μας», ανέφερε εκπρόσωπος του Spotify.