Προβλήματα λειτουργίας στο Netflix παρατηρήθηκαν χθες στην Μ. Βρετανία, συνδεόμενα προφανώς με την κρίση από την εξελισσόμενη παγκόσμια επιδημία κορωναϊού.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας Independent, ο ιστότοπος διαμοιρασμού ταινιών και σειρών απλά αρνιόταν να φορτώσει όταν οι χρήστες πλοηγούνταν στον ιστότοπο. Κάποιοι που δεν μπόρεσαν να αποκτήσουν πρόσβαση στον ιστότοπο δήλωσαν πάντως ότι κατάφεραν κάτι τέτοιο μέσω άλλων πλατφορμών, όπως η έκδοση του netflix για τηλέφωνα ή έξυπνες τηλεοράσεις.
Τα προβλήματα αυτά εκτυλίχθηκαν τη στιγμή που τρία δισεκατομμύρια πολίτες σε όλο τον κόσμο βρίσκονται σε καραντίνα στα σπίτια τους και πολλοί από αυτούς περνούν την ώρα τους βλέποντας τη δημοφιλή πλατφόρμα.
“Λόγω της κρίσης του COVID-19, χιλιάδες υπάλληλοι υποστήριξης πελατών χρειάζεται τώρα να εργάζονται από το σπίτι, καθιστώντας πιο δύσκολο να υποστηρίξουν τις κλήσεις σας”, ανέφερε σε μήνυμα της η εταιρεία. “Έτσι, παρατηρούνται υψηλότεροι του κανονικού χρόνοι αναμονής.
Όπως επισημαίνεται ο ιστότοπος δεν εκτελεί πλέον υπηρεσίες τηλεφωνικής υποστήριξης, προσφέροντας μόνο live chat και online υποστήριξη. “Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία και ευχαριστούμε για την υπομονή σας”, αναφέρει το sxetik;o μήνυμα.
Σημειώνεται ότι την προηγούμενη εβδομάδα η εταιρεία ανέφερε ότι χαμηλώνοντας την ποιότητα προβολής στο δίκτυο της στην Ευρώπη, μείωσε την κατανάλωση δεδομένων κατά 25%.