Θετικά είναι τα μηνύματα για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς η επιδημία του κορωνοϊού και τα νέα δεδομένα που έχει φέρει μαζί της περισσότερους ανθρώπους στον ψηφιακό κόσμο.
Ο διευθυντής προϊόντος Jack Forestell της Visa γνωστοποίησε ότι μόνο Λατινική Αμερική, 13 εκατομμύρια κάτοχοι κάρτας Visa έκαναν συναλλαγή μέσω διαδικτύου για πρώτη φορά στο α’ τρίμηνο του έτους. Το μέγεθος αντιπροσωπεύει περίπου 2 στους 10 ενεργούς κατόχους Visa στην περιοχή.
«Παρατηρούμε μια τεράστια επιτάχυνση στη χρήση ηλεκτρονικού εμπορίου», είπε ο Forestell καθώς η πανδημία επιδρά καταλυτικά για τάσεις που ήδη διείσδυαν στην βιομηχανία πληρωμών.
Αύξηση δαπανών ηλεκτρονικού εμπορίου 18% στις ΗΠΑ τον Απρίλιο
Το momentum δεν περιορίζεται στην Λατινική Αμερική. Η Visa γνώρισε αύξηση 18% στις δαπάνες ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ τον Απρίλιο, εξαιρουμένου του κλάδου των ταξιδιών, καθώς οι face-to-face συναλλαγές συρρικνώθηκαν κατά 45%.
Ενώ η υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου είχε ανοδική τροχιά και πριν την πανδημία, ο Forestell βλέπει ευκαιρία να βελτιωθεί η εμπειρία του digital shopping τώρα που περισσότερος κόσμος στηρίζεται στο ίντερνετ για να αποκτήσει αυτά που θέλει στη διάρκεια της κρίσης.