Η TeamViewer, ένας κορυφαίος παγκόσμιος πάροχος ασφαλών λύσεων απομακρυσμένης σύνδεσης, επεκτείνει τις λύσεις IoT και προσφέρει τώρα έναν τρόπο χρήσης τεχνητής νοημοσύνης στη συντήρηση.
Μέχρι τώρα, οι πελάτες της TeamViewer στο πεδίο IoT ήταν σε θέση να διαβάσουν αισθητήρες, να ρυθμίσουν συναγερμούς και να συνδεθούν απευθείας σε ένα ευρύ φάσμα συσκευών. Τώρα προστίθεται μια έξυπνη επέκταση στον τομέα της πρόβλεψης συντήρησης. Αυτό βοηθά στη μείωση των χρόνων διακοπής λειτουργίας και, επομένως, εξοικονόμηση κόστους
Στο παρελθόν, τα μηχανήματα επισκευάζονταν αφού είχαν βλάβη (Reactive Maintenance). Εδώ και αρκετό καιρό, τα μηχανήματα συντηρούνται σε σταθερό κύκλο, ανεξάρτητα από το αν είναι ελαττωματικά ή όχι (προληπτική συντήρηση). Και μόνο πρόσφατα έχει χρησιμοποιηθεί η πρόβλεψη συντήρησης, κυρίως με βάση καθαρά σύνολα δεδομένων με σταθερούς κανόνες.
Κάνοντας ένα αποφασιστικόβήμα πιο πέρα, ηTeamViewer προσφέρει ανάλυση που υποστηρίζεται από AI για τα δεδομένα που προκύπτουν. Οι αλγόριθμοι μηχανικής εκμάθησης μπορούν έτσι να χρησιμοποιηθούν για τον εντοπισμό προηγούμενων άγνωστων προτύπων και για τη διάγνωση επικείμενων βλαβών μηχανής σε πρώιμο στάδιο. Η ανάγκη εντοπισμού επικείμενων αποτυχιών είναι προφανής: κάθε ώρα μη προγραμματισμένου χρόνου διακοπής κοστίζει κατά μέσο όρο 250.000 δολάρια.
«Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια μοναδική βιβλιοθήκη ανώνυμων δεδομένων μηχανήματος και, συνεπώς, να παρέχουμε σε κάθε πελάτη μία βιβλιοθήκη Πρόβλεψης συντήρησης πρόσβαση σε ήδη υπάρχουσες γνώσεις. Οι πελάτες μας μπορούν να μειώσουν το χρόνο διακοπής λειτουργίας τους από την πρώτη μέρα, και με κάθε επιπλέον ημέρα ο αλγόριθμος μαθαίνει να βελτιώνεται υπολογίζουμε συγκεκριμένες παραμέτρους, καθιστώντας την προβλέψιμη συντήρηση ακόμα πιο ακριβή», εξηγεί ο Lukas Baur, Vice Πρόεδρος IoT της TeamViewer
«Το τμήμα συντήρησης είναι υπεύθυνο για έως και το 60% των λειτουργικών δαπανών. Φιλοδοξία μας είναι να μειώσουμε αυτό το στοιχείο κόστους μέσω ανάλυσης των δεδομένων της συσκευής που βασίζεται σε AI»,κατέληξε.