Ένας εικονικός χώρος που ονομάστηκε “Decentraland” πουλήθηκε πρόσφατα έναντι της εντυπωσιακής τιμής των 2,43 εκατομμυρίων δολαρίων. Μάλιστα η Metaverse Group αγόρασε τον ψηφιακό αυτό χώρο για το διπλάσιο της αρχικής καθορισμένης τιμής.
Εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας της νέα πλατφόρμας εικονικής πραγματικότητας metaverse, του συνιδρυτή του Facebook Μαρκ Ζάκερμπεργκ, πολλοί άνθρωποι έχουν αρχίσει να εκδηλώνουν ενδιαφέρον για την κατοχή μιας ψηφιακής γης όπως αυτό το εικονικό ακίνητο.Για παράδειγμα, πριν από λίγες μέρες έγινε γνωστό ότι εμπορικοί κολοσσοί όπως η Nike έχουν αρχίσει να δημιουργούν τα εικονικά τους καταστήματα στο περιβάλλον του metaverse ώστε να είναι έτοιμοι να έχουν παρουσία σε αυτόν τον εικονικό κόσμο όταν αυτός αρχίσει να υποδέχεται όσους αποφασίσουν να τον χρησιμοποιούν.
Σύμφωνα με ένα χθεσινό ρεπορτάζ της The New York Post, η Decentraland λειτουργεί σαν ένα τυπικό εικονικό περιβάλλον όπου οι χρήστες μπορούν να αλληλεπιδράσουν με άλλους ανθρώπους. Μετά την αλλαγή ονόματος της Facebook σε Meta, η δημοτικότητα της εικονικής χώρας εκτινάχθηκε επίσης λόγω του ρεύματος ενδιαφέροντος που προκαλεί το metaverse.
Έναντι 618.000 MANA (το δεύτερο πιο γνωστό κρυπτονόμισμα μετά το bitcoin), ο όμιλος Metaverse αγόρασε το εικονικό ακίνητο που βρίσκεται στην περιοχή Fashion street της εικονικής blockchain πλατφόρμα. Η Καναδέζικη θυγατρική της Metaverse, Tokens.com, που δραστηριοποιείται στον τομέα της αποκαλούμενη αποκεντρωμένης οικονομίας (De-Fi) χρησιμοποίησε το επίσημο κρυπτονόμισμα σε αυτόν τον εικονικό χώρο.
Στο σχετικό δελτίο τύπου, η Metaverse ανέφερε ότι η εξαγορά της Decentraland ισούται με 2,43 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά έναντι με βάση τις τρέχουσες ισοτομίες. Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα πρόσφατα αγορασμένα εικονικά ακίνητά της θα χρησιμοποιηθούν για την επέκταση της βοήθειας στον τομέα της ψηφιακής μόδας.
Έτσι, η Tokens.com απέκτησε ένα ακίνητο με ψηφιακό εμβαδόν 600 περίπου τετρ. μέτρων στη Fashion Street. Στο κτίριο αυτό θα πραγματοποιούνται επιδείξεις μόδας αλλά και πωλήσεις προϊόντων των εταιρειών της βιομηχανίας της μόδας.
Σημειώνεται ότι το Facebook έχει ανακοινώσει ότι σε πρώτη φάση θα ξοδέψει 50 εκατ. δολάρια για να δημιουργήσει διαφόρων ειδών χώρους (επαγγελματικούς, ψυχαγωγίας, επικοινωνίας κ.α.) στο metaverse.