Στην 4η βιομηχανική επανάσταση εισέρχονται και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛ.ΤΑ.) με 2 νέες “έξυπνες” υπηρεσίες που επιχειρούν να βάλουν τέλος στην ταλαιπωρία και την αναμονή στην εξυπηρέτηση και να βοηθήσουν τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρει ο καθολικός φορέας ταχυδρομικής υπηρεσίας.
Πρώτο είναι το έργο «Εγκατάσταση συστημάτων Smart Lockers», που όπως αναφέρει η απόφαση του δ.σ. των ΕΛΤΑ ανατίθεται στην εταιρεία MELLON TECHNOLOGIES Α.Ε., σύμφωνα με την Προσφορά της (Τεχνική και Οικονομική), με συνολική τιμή προσφοράς 420.000 € μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% (520.800 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.)
Πρόκειται για μία ακόμα υπηρεσία που έχει στόχο να μειώσει τις ουρές στα ταχυδρομεία και την οποία περιλαμβάνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ που βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα, εμπλουτίζοντας τις υποδομές της εταιρείας με αυτοματισμούς και αυξάνοντας τις υπηρεσίες που προσφέρει στον τελικό καταναλωτή.
Τα ντουλάπια αυτόματης παραλαβής (Smart Lockers) θα επεκτείνουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα. Τα ψηφιακά καταστήματα 24ωρης λειτουργίας θα αρχίσουν να τοποθετούνται άμεσα σε καταστήματα των ΕΛΤΑ και σε άλλα πολυσύχναστα σημεία της Αττικής και της Θεσσαλονίκης. Στόχος είναι βέβαια είναι να επεκταθούν και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας, ούτως ώστε ο πελάτης να μπορεί να παραδίδει και να παραλαμβάνει την αλληλογραφία ή το δέμα του 24 ώρες το 24ωρο με τη χρήση ενός ειδικού κωδικού που θα λαμβάνει μέσω της εφαρμογής στο smartphone του.
Σύμφωνα με την απόφαση, αποδεκτές έγιναν οι προσφορές των εταιρειών PYLONES HELLAS Α.Ε. και MELLON TECHNOLOGIES Α.Ε. Μετά το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών αποδείχθηκε ότι η προσφορά της εταιρείας MELLON TECHNOLOGIES Α.Ε. ήταν 420.000 € ενώ η προσφορά της εταιρείας PYLONES HELLAS Α.Ε., διαμορφώθηκε στις 423.500 €.
Ο δεύτερος διαγωνισμός αφορά τη Διαγωνιστική Διαδικασία για την Εγκατάσταση συστημάτων προτεραιότητας για επιλεγμένα καταστήματα των Ελληνικών Ταχυδρομείων με δυνατότητα web, mobile ticketing και ραντεβού.
Η εφαρμογή θα ειδοποιεί τον πελάτη των φυσικών καταστημάτων για το πότε έρχεται η σειρά του να εξυπηρετηθεί στο γκισέ.Μέσω της εφαρμογής, οι πελάτες θα μπορούν να λαμβάνουν ηλεκτρονικό αριθμό προτεραιότητας για ταμειακή εξυπηρέτηση από το Κατάστημα των ΕΛΤΑ και στη συνέχεια να ειδοποιούνται (ηλεκτρονικά μέσω του smartphone τους) όταν πλησιάζει η σειρά τους, ώστε να επιστρέψουν σε αυτό. Η εν λόγω εφαρμογή εκτιμάται ότι θα μειώσει δραστικά την άσκοπη αναμονή εντός και εκτός των καταστημάτων αλλά και τις ουρές που παρατηρούνται το τελευταίο διάστημα λόγω κορωνοϊού.
Ανάδοχος είναι η εταιρεία MELLON TECHNOLOGIES Α.Ε., σύμφωνα με την Προσφορά της (Τεχνική και Οικονομική), με συνολική τιμή προσφοράς 416.200 € μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, (516.088 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%). Προσφορά είχε καταθέσει και η εταιρεία LETTERPHON Α.Ε., με συνολική τιμή προσφοράς 420.500 € μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% (521.420 €) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%),