Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Focus Bari | YouGov πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (52%) έχουν εγκαταστήσει ή/και χρησιμοποιούν λογισμικό Ad Blocker που μπλοκάρει διαφημίσεις στις ηλεκτρονικές συσκευές τους.
Η πανελλήνια έρευνα Profiles της εταιρείας διεξήχθη φέτος τον Μάρτιο σε δείγμα 6.676 ατόμων 18-64 ετών. Σύμφωνα με την έρευνα, η διείσδυση των εργαλείων μπλοκαρίσματος των διαδικτυακών διαφημίσεων είναι θεαματικά υψηλότερη μεταξύ των ανδρών (59%) σε σχέση με τις γυναίκες (41%) και μεταξύ των νεαρών ηλικιών (67% στις ηλικίες 18-24 ετών έναντι 43% στις ηλικίες 50-64 ετών).
Επίσης, τα εργαλεία Ad Blocker φαίνεται ότι είναι μια πολύ πιο διαδεδομένη λύση στους web browsers (προγράμματα περιήγησης στο Διαδίκτυο) των υπολογιστών (37%) απ’ ό,τι στα κινητά τηλέφωνα (12%).
Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker είτε στον browser είτε στο κινητό τους είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές/ intrusive διαφημίσεις (70%), για να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά (49%), να βελτιώσουν την εμπειρία περιήγησής τους και να αυξήσουν την online ασφάλειά τους.