Η Google αποφάσισε να αλλάξει τους αλγόριθμους της αναζήτησής της για να επικεντρωθεί σε νεότερο περιεχόμενο.
Από τώρα και στο εξής λοιπόν η Google θα επικεντρωθεί περισσότερο στην επικαιρότητα και η αλλαγή θα επηρεάσει περίπου το 35% των αναζητήσεων για να δείχνουν τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα σε γεγονότα, όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες ή οι Αμερικάνικες εκλογές.
Τα θέματα που ενημερώνονται συχνά, όπως οι κριτικές προϊόντων θα έχουν επίσης την ίδια προτεραιότητα. Το ενδιαφέρον βέβαια είναι ότι δεν θα κατατάσσονται όλες οι αναζητήσεις με αυτό τον τρόπο. Δεν θα αλλάξει κάτι ας πούμε στα αποτελέσματα για συνταγές φαγητών ή στην αναζήτηση ιστορικών πληροφοριών