Στοχεύοντας στην αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης των Τελικών Καταναλωτών της και ακολουθώντας με συνέπεια τον δρόμο του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας η ΕΔΑ Αττικής δημιουργεί το νέο “EDA Attikis” mobile app.
Μέσω της νέας εφαρμογής, όλοι οι κάτοικοι της Περιφέρειας Αττικής θα μπορούν να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για τις επεκτάσεις του δικτύου διανομής φυσικού αερίου στην περιοχή τους και στην οδό της κατοικίας τους, να αναζητήσουν ηλεκτρονικά πληροφορίες, καθώς σε σύντομο χρονικό διάστημα θα μπoρούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά και την αίτηση σύνδεσής τους στο δίκτυο διανομής της ΕΔΑ Αττικής. Επίσης, θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται εύκολα και άμεσα για όλες τις υπηρεσίες, τις προσφορές και τα εταιρικά νέα της Εταιρείας, χωρίς περιττές καθυστερήσεις.
Η ΕΔΑ Αττικής, μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού της, επενδύει σε ψηφιακά εργαλεία και νέες τεχνολογίες που παράγουν υψηλή προστιθέμενη αξία για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και κυρίως για τους καταναλωτές της. Η εφαρμογή “EDA Attikis”, είναι διαθέσιμη μέσω του Play Store για κινητά Android ή του App Store για κινητά iOS.
Μέσω της νέας λειτουργικής της ιστοσελίδας (www.edaattikis.gr), η Εταιρεία προσφέρει άμεση και ολοκληρωμένη πληροφόρηση για όλα τα θέματα που αφορούν τις διαδικασίες σύνδεσης με το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου, καθώς και μια αναβαθμισμένη εμπειρία πλοήγησης σε όσους επιθυμούν να μάθουν περισσότερα για τα προγράμματα επιδότησης, και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για την αγορά του φυσικού αερίου και τις χρήσεις του. Με τη δημιουργία της νέας ψηφιακής εφαρμογής για κινητά, η ΕΔΑ Αττικής ενισχύει την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.
«Μέσω της νέας εφαρμογής “EDA Attikis”, η ΕΔΑ Αττικής έρχεται πιο κοντά στους κατοίκους της Περιφέρειας Αττικής, με απώτερο στόχο τη δημιουργία μίας αναβαθμισμένης όσο και εξατομικευμένης εμπειρίας ψηφιακής εξυπηρέτησης», δήλωσε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. της ΕΔΑ Αττικής, κ. Πιέρρος Χατζηγιάννης.
«Το φυσικό αέριο είναι ένα καύσιμο φιλικό και εύκολο στη χρήση, και αυτό ακριβώς θέλουμε να είναι και η ψηφιακή εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη: εύκολη, γρήγορη και άμεση. Όλοι οι άνθρωποι της ΕΔΑ Αττικής δεσμευόμαστε στον εκσυγχρονισμό των εσωτερικών μας διαδικασιών και την ψηφιακή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη»,πρόσθεσε.