Θεαματικά αποτελέσματα έφερε η πανδημία ως προς τηχρήση του Διαδικτύου στις ηλικίες άνω των 55 ετών, με έμφαση στους 65-74 ετών, σύμφωνα με τη νέα πανελλαδική έρευνα «Focus on Tech Life» της Focus Bari, που αφορά το πρώτο τρίμηνο του 2022 και έγινε σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 10.000 ατόμων 13-74 ετών.
Το ποσοστό των μελών της επονομαζόμενης γενιάς των baby boomers που δηλώνουν χρήστες του Ίντερνεταυξάνεται συνεχώς. Το 79% των ατόμων 65-74 ετών και το 92% εκείνων 55-64 ετών χρησιμοποιούσαν το διαδίκτυο φέτος, έναντι 61% και 81% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019 (αύξηση 31% και 14% αντίστοιχα). Στις ηλικίες 45-54 ετών και 35-44 ετών στο πρώτο τρίμηνο του 2022 η χρήση του διαδικτύου έφτασε το 97% και το 100% (αύξηση 3% και 2% αντίστοιχα σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2019).
Σε επίπεδο γενικού πληθυσμού οι Έλληνες γίνονται όλο και περισσότερο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, καθώς η χρήση του Ίντερνετ στις ηλικίες 13-74 ετών έφτασε στο 95%, έναντι 90% το 2019. Από το κινητό τους τηλέφωνο συνδέονται πια στο Διαδίκτυο οι εννέα στους 10 Έλληνες (90%), με το ποσοστό να φτάνει το 99% στις ηλικίες 18-24 ετών και το 98% στους 25-34 ετών, έναντι 82% στους 55-64 ετών και 67% στους 65-74 ετών. Το 80% είναι χρήστες των social media και οι γυναίκες έχουν μικρό προβάδισμα στην ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με 81% έναντι 79% των ανδρών.
Οι δύο στους τρεις Έλληνες ψωνίζουν πλέον διαδικτυακά μια πλειάδα προϊόντων και υπηρεσιών και η αναλογία αυτή στις ηλικίες 65-74 ετών φθάνει το 32%. Τις ηλεκτρονικές αγορές επιλέγουν περισσότερο οι ηλικίες 18-54 ετών (σε ποσοστό 72% έως 82%), ενώ ηλεκτρονικά ψωνίζει πια και ο ένας στους τρεις ηλικίας 65-74 ετών (32%).
Τέλος σχεδόν εννέα στα 10 παιδιά (89%) είναι χρήστες Ίντερνετ. Καθολική είναι η χρήση διαδικτύου στις ηλικίες 7-9 ετών (91%) αλλά και στις μεγαλύτερες 10+ ετών (96%). Η χρήση ξεκινά από μικρές ηλικίες. με το διαδίκτυο στα παιδιά 5-6 ετών να παρουσιάζει διείσδυση 74%.