Το YouTube της ALPHABET θα επεκτείνει τρόπους ώστε οι διαφημιστές να προσεγγίζουν ακροατές και θεατές μουσικής και podcast σε συνδεδεμένες τηλεοράσεις, ανακοίνωσε η εταιρεία τη Δευτέρα (17 Οκτωβρίου).
Η ανακοίνωση αυτή έρχεται σε μια στιγμή που ο κλάδος της διαφήμισης αντιμετωπίζει πρωτοφανείς δυσκολίες εν μέσω του πληθωρισμού που σπάει κάθε ρεκόρ και των διαταραχών της εφοδιαστικής αλυσίδας, που έχουν αναγκάσει ορισμένες μάρκες να επενδύσουν λιγότερα στους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς τους.
Αυτό οδήγησε τους διαφημιστές στη στοχευμένη επικέντρωση σε τύπους μάρκετινγκ που θα προσεγγίσουν νέους πελάτες και θα αυξήσουν τις πωλήσεις προϊόντων, δήλωσε η Debbie Weinstein, αντιπρόεδρος των παγκόσμιων διαφημιστικών λύσεων για την Google και το YouTube, σε συνέντευξή της. «Θέλουν να μάθουν τι λειτουργεί και πώς μπορούν να το διπλασιάσουν», είπε.
Η πλατφόρμα ροής βίντεο είπε ότι θα επεκτείνει τις ηχητικές διαφημίσεις παγκοσμίως για να επιτρέψει στις επωνυμίες να προωθήσουν την αγορά σε άτομα που χρησιμοποιούν το YouTube για να ακούν μουσική ή podcast. Αν και το YouTube είναι περισσότερο γνωστό για την παρακολούθηση βίντεο, η πλατφόρμα είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής υπηρεσία για την ακρόαση podcast, δήλωσε η εταιρεία, επικαλούμενη έκθεση της Edison Research.
Η πλατφόρμα θα πουλήσει επίσης ένα νέο πακέτο διαφημιστικών τοποθετήσεων που ονομάζεται “Moment Blast”, το οποίο θα επιτρέψει σε μια επωνυμία να έχει κορυφαία θέση σε κάποιο από το πιο δημοφιλές περιεχόμενο στο YouTube όταν οι χρήστες παρακολουθούν βίντεο σε τηλεοράσεις συνδεδεμένες στο διαδίκτυο ή άλλες συσκευές.
Οι διαφημιζόμενες εταιρείες θα μπορούν να αγοράσουν το πακέτο για να «κατέχουν» σημαντικές στιγμές, όπως αθλητικές εκδηλώσεις ή λανσαρίσματα προϊόντων, ανέφερε η Weinstein.