Απρόσμενα επιτυχημένη αποδεικνύεται η είσοδος της κορεάτικης Samsung στο χώρο των Tablet Computers, με τον κύριο ανταγωνιστή του iPad, το Samsung Galaxy Tab, να σπάει το φράγμα του ενός εκατομμυρίου πωλήσεων, σε κατά μέσο όρο ένα μήνα κυκλοφορίας – οι ημερομηνίες κυκλοφορίας ανά την υφήλιο ποικίλουν.
Αν και αρχικά τα παραπάνω έκαναν την εμφάνιση τους ως φήμη, το τμήμα Δημοσίων Σχέσεων της Samsung Mobile δεν άργησε να επισημοποιήσει το γεγονός, με τον Director του προαναφερθέντος τμήματος, Kim Titus, να επιβεβαιώνει, και να θέτει ως νέο στόχο μέχρι το τέλος του έτους, το 1.5 εκατομμύριο πωλήσεις.
Μπορεί να φαντάζουν λίγα, ιδιαίτερα τη στιγμή που το iPad μέχρι στιγμής μετρά κάτι παραπάνω από 7 εκατομμύρια κατόχους, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι η συσκευή της Apple, “έπαιζε” μόνη της στην αγορά για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα οι ανταγωνιστές του να έχουν χαμένο έδαφος να καλύψουν.
Δημήτρης Μπάνος