Την ήδη πλούσια γκάμα υπηρεσιών του διευρύνει το Facebook ρίχνοντας στη διαδικτυακή «μάχη» περισσότερες από 60 νέες ψηφιακές εφαρμογές.
Οι χρήστες του Facebook μπορούν ήδη να μοιράζονται τη μουσική που ακούνε μέσω π.χ. του Spotify ή τις ειδήσεις που τους αρέσουν μέσω π.χ. του Yahoo News.
Με τις νέες υπηρεσίες, από τη στιγμή που κάποιος χρήστης θα εγγράφεται σε μια νέα εφαρμογή, αυτομάτως θα αρχίζει να μοιράζεται τις δραστηριότητές του με τους άλλους. Θα μπορεί όμως να καθορίζει ποιοι άλλοι χρήστες θα μοιραστούν αυτό το ψηφιακό περιεχόμενο και ποιοι όχι, όπως κάνει έως τώρα, θέτοντας περιορισμούς, σε σχέση με τους φίλους του που επιτρέπεται να δουν τις άλλες αναρτήσεις του.
Το Facebook αναζητά συνεχώς νέους τρόπους προκειμένου να ωθήσει τους χρήστες του να δαπανήσουν περισσότερο χρόνο στο διαδικτυακό τόπο του, πράγμα που θα προσελκύσει και περισσότερα διαφημιστικά έσοδα.