Ρεπορτάζ του Reuters, αναφέρει πως το YouTube προβάλλει καθημερινά περίπου 4 δισεκατομμύρια videos, νούμερο αυξημένο κατά 25% σε σχέση με τον περασμένο Μάιο. Η μέτρηση αυτή αφορά όλες τις πλατφόρμες και όλα τα λειτουργικά συστήματα.
Το νούμερο είναι εντυπωσιακό, ωστόσο πρέπει να σημειώσουμε ότι η Google δεν κερδίζει κάτι στις περισσότερες των περιπτώσεων. Σύμφωνα με υπολογισμούς, από τα 4 δισεκατομμύρια videos που προβάλλονται ημερησίως, μόνο το 10% αποφέρει κάποιο έσοδο στην εταιρεία.
Ακόμα κι έτσι, πάντως, είναι γεγονός ότι το YouTube δεν αποτελεί πλέον την οικονομική πληγή των πρώτων ετών. Η Google προχώρησε στην εξαγορά του YouTube του 2006 έναντι μόλις 1,65 δισ. δολαρίων και σήμερα αποτελεί μια σημαντική πηγή εσόδων, πέρα από τη «σταθερή αξία» της μηχανής αναζήτησης.
Η Google θέλει να εκμεταλλευτεί την παντοκρατορία του YouTube στο χώρο του online video και για το λόγο αυτό έχει κλείσει συμφωνίες για premium περιεχόμενο που θα προβάλλεται μέσα από ειδικά κανάλια.
Ένα άλλο ενδιαφέρον στατιστικό είναι ότι κάθε λεπτό ανεβαίνουν στην υπηρεσία περίπου 60 ώρες νέου υλικού, ένα νούμερο επίσης αυξημένο κατά 25% σε σχέση με το Μάιο του 2011.