Επεκτείνει της δραστηριότητές του ο γίγαντας του software. Ο λόγος για τη Μicrosoft, η οποία προχωρά στην εξαγορά του επαγγελματικού κοινωνικού δικτύου Yammer, έναντι 1,2 δισ. δολ. σε μετρητά, κάτι που θα της επιτρέψει να προσφέρει μια υπηρεσία ανάλογη με αυτή του Facebook σε εταιρικούς πελάτες.
Το Yammer, που λειτουργεί εδώ και τέσσερα χρόνια, έχει 5 εκατομμύρια χρήστες των ιδιωτικών/ενδοεταιρικών κοινωνικών δικτύων και βοηθά στην εσωτερική επικοινωνία των επιχειρήσεων και στο στρατηγικό τους σχεδιασμό, επιτρέποντας στους υπαλλήλους να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους ελεύθερα. Πελάτες του Yammer είναι εταιρείες όπως η Ford Motor, η Supervalu και η Deloitte.