Μετά από 17 χρόνια λειτουργίας, το eBay αποφάσισε να αλλάξει το λογότυπο του και το αποκάλυψε σήμερα μαζί με ορισμένα ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία για τις mobile εφαρμογές της εταιρείας. Όπως μπορείτε να δείτε στο screenshot, τα χρώματα παρέμειναν ίδια αλλά ο σχεδιασμός έγινε πιο minimal.
Κατά τα άλλα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι mobile εφαρμογές της έχουν “κατέβει” από 100 εκατ. χρήστες, με τα 25 εκατ. από αυτούς να έχουν προσφέρουν αντικείμενα προς πώληση, ενώ οι συναλλαγές που έγιναν από φορητές συσκευές ξεπέρασαν τα 10 δισ. δολάρια!
Πηγή: techgear.gr