Μπορεί η χώρα μας να υστερεί στον τομέα της οικονομίας του Internet, υπερέχει όμως όσον αφορά στη χρήση των κοινωνικών δικτύων.
Στη νέα έκθεση του ΟΟΣΑ, με τίτλο «Προοπτικές Οικονομίας του Διαδικτύου 2012», η Ελλάδα βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις μεταξύ των κρατών – μελών του Οργανισμού, κάτω από το μέσο όρο των ανεπτυγμένων χωρών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης, η σχετική αυτή υστέρηση εμφανίζεται στο ποσοστό των ελληνικών επιχειρήσεων και νοικοκυριών με ευρυζωνική σύνδεση και πρόσβαση στο διαδίκτυο, των εργαζόμενων στον τομέα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), του πληθυσμού που χρησιμοποιεί φορητές συσκευές για πρόσβαση στο διαδίκτυο, των χρηστών του διαδικτύου που δημιουργούν τις δικές τους ιστοσελίδες, των καταναλωτών που αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου (ηλεκτρονικό εμπόριο) ή που συναλλάσσονται με τις τράπεζες (ηλεκτρονική τραπεζική), των σχολείων που συνδέονται στο διαδίκτυο και το χρησιμοποιούν, των χρηστών που ψάχνουν δουλειά μέσω του Ίντερνετ, όσων έρχονται σε επαφή με δημόσιες υπηρεσίες, όσων παίζουν ηλεκτρονικά παιγνίδια ή «κατεβάζουν» μουσική και ταινίες κ.α.
Ωστόσο, η χώρα μας βρίσκεται πάνω από το μέσο όρο του ΟΟΣΑ όσον αφορά στο ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα.
Το 30% των Ελλήνων εμφανίζονται χρήστες του Facebook, το οποίο έλκει την μεγαλύτερη χρήση από κάθε άλλο διαδικτυακό τόπο στη χώρα μας. Συγκριτικά, για παράδειγμα, στη Γερμανία μόνο το 23% του πληθυσμού κάνει χρήση του Facebook.