Είναι σίγουρα το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο, ο αδιαμφισβήτητος «βασιλιάς» του χώρου -ωστόσο, όπως φαίνεται, έχουν αρχίσει να αυξάνονται αυτοί που κάποια στιγμή, «μπουχτίζουν» από το…πολύ Facebook, και επιλέγουν να το εγκαταλείψουν, για μικρό ή μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Σύμφωνα με έρευνα του αμερικανικού Pew Research Center, η οποία διεξήχθη το Δεκέμβριο, το 61% των χρηστών του Facebook παραδέχτηκαν ότι υπάρχουν περιπτώσεις που έχουν επιλέξει να «πάρουν άδεια» από το Facebook, απέχοντας από το κοινωνικό δίκτυο για χρονικά διαστήματα που θα μπορούσαν να φτάνουν μέχρι και αρκετές εβδομάδες.
Οι κύριοι λόγοι για αποχές τέτοιου είδους φαίνεται πως είναι η έλλειψη χρόνου για να αφιερώσουν στη διαχείριση των προφίλ τους, μία γενικότερη μείωση του ενδιαφέροντός τους για το site, καθώς και η ευρύτερη αντίληψη πως το Facebook, εν τέλει, δεν είναι τίποτα παραπάνω από μία απλή, αλλά παρόλα αυτά μεγάλη, σπατάλη χρόνου.
Ένα 4% των χρηστών που ερωτήθηκαν έκαναν λόγο για αποχώρηση λόγω ανησυχιών περί προσωπικών δεδομένων και θεμάτων ασφαλείας. Αν και οι περισσότεροι από αυτούς παραδέχτηκαν πως επέστρεψαν στο Facebook, ένα αξιόλογο ποσοστό αυτών (20%) πρ