Στη μεγαλύτερη διαφημιστική συμφωνία που έχει πραγματοποιήσει ποτέ, προχώρησε το Twitter, με τη Starcom MediaVest Group.
Η συμφωνία έρχεται να αναδείξει το όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον των εταιρειών για τον κόσμο του διαδικτύου.
Η συμφωνία δίνει το δικαίωμα στους πελάτες της SMG, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται η Coca-Cola και η Microsoft, να έχουν πρόσβαση σε επιλεγμένες διαφημιστικές καταχωρήσεις Twitter, καθώς και σε εξειδικευμένα στοιχεία και δεδομένα.
Επιπλέον, θα παρουσιαστούν νέα προϊόντα, όπως ένα πρόγραμμα που θα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να κάνουν δημοσκοπήσεις στους πελάτες τους σε πραγματικό χρόνο.
Η συμφωνία έρχεται έπειτα από πρόσφατη έρευνα της Nielsen, η οποία επιβεβαιώνει την αύξηση των ανθρώπων που βλέπουν τηλεόραση και την ίδια στιγμή χρησιμοποιούν και tablets και smartphones για να έχουν πρόσβαση στα κοινωνικά δίκτυα.
«Νομίζουμε ότι ο κλάδος είχε επικεντρωθεί στο λάθος θέμα το οποίο είναι να επιλέξει μεταξύ του Twitter και της τηλεόρασης» δήλωσε ο Άνταμ Μπέιν, υψηλόβαθμο στέλεχος του Twitter και συμπλήρωσε: «αυτό δεν είναι κάτι που πιστεύουμε. Το Twitter είναι μια γέφυρα».
«Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, το Twitter εξελίχθηκε από κάτι πειραματικό σε κάτι πολύ ουσιώδες» δήλωσε και η Λόρα Ντέσμοντ, διευθύνουσα σύμβουλος της Starcom MediaVest Group στους Financial Times.
Τα παγκόσμια έσοδα του Twitter από τη διαφήμιση αναμένεται σχεδόν να διπλασιαστούν, αγγίζοντας τα 582,8 εκατ. δολάρια από τα 288,3 εκατ. το 2012.